roxana Skrevet 12. April 2009 Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Er det flere her inne med Cavalier king charles spaniel i Aust-agder fylket? Kanskje Arendal? Kanskje noen i familie, eller som skal på samme valpekurs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 12. April 2009 Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Er det flere her inne med Cavalier king charles spaniel i Aust-agder fylket? Kanskje Arendal? Kanskje noen i familie, eller som skal på samme valpekurs? Henne bor i aust agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxana Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2009 Henne bor i aust agder Fant ingen HENNE jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 13. April 2009 Rapporter Share Skrevet 13. April 2009 Fant ingen HENNE jeg Hege og Thomas da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxana Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2009 Hege og Thomas da. Åja,de har jeg snakket med i Cavalier-forumet.. Flere??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 18. April 2009 Rapporter Share Skrevet 18. April 2009 Hei hei! Ser vi har blitt lokalisert! Vi bor i Vest Agder i Kristiansand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 18. April 2009 Rapporter Share Skrevet 18. April 2009 Hei hei! Ser vi har blitt lokalisert! Vi bor i Vest Agder i Kristiansand! Sorry! Mintes å huske det var aust jeg seh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 20. April 2009 Rapporter Share Skrevet 20. April 2009 Sorry! Mintes å huske det var aust jeg seh Ingen skade skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vodeckà Skrevet 22. April 2009 Rapporter Share Skrevet 22. April 2009 Jeg har ei kusine som bor på Birkeland i aust-agder(?). eller er det også vest? kan ikke disse fylkene... hehe. men ho har hvertfall cavalier king charles spaniel, tispe. fryktelig søt og sjarmerende hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxana Skrevet 22. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2009 Jeg har ei kusine som bor på Birkeland i aust-agder(?). eller er det også vest? kan ikke disse fylkene... hehe. men ho har hvertfall cavalier king charles spaniel, tispe. fryktelig søt og sjarmerende hund! Ja, det er vest ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar