Lemen Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 http://news.yahoo.com/s/afp/20090406/od_af...nimaldogoffbeat - på engelsk. Ganske fantastisk synes jeg
Mari Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Åh, for en kul historie! Jeg ser bare for meg Charlie i en slik situasjon. Han hadde vel blitt kjeppjagd av geitebabyene for så å dø av pinneforstoppelse.
Peers Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Fascinerende! Jeg ville egentlig trodd at hunden skulle vært rimelig "vill" etter 4 måneder i det fri, men det er jo hyggelig om den faktisk kjente igjen familien sin og kunne gå tilbake til et vanlig hundeliv uten problemer
Rottisembla Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Embla har jo lært at sauer( og geiter) er venner og de lar vi være ifred så hun hadde vel ikke skjønt at det var potensiell mat idem hun:P Hadde vel spist gress som sauene og dødd skral og tynn
TollerRetriver Skrevet 8. April 2009 Rapporter Skrevet 8. April 2009 For en historie! Hadde også trodd hunden hadde vært temmelig vill etter 4 måneder fri. Tror ikke Dina hadde klart seg så bra, hun hadde vel spist tang og krabbeskjell slik som hun gjør ved sjøen.
Toril Skrevet 9. April 2009 Rapporter Skrevet 9. April 2009 Åh, for en kul historie! Jeg ser bare for meg Charlie i en slik situasjon. Han hadde vel blitt kjeppjagd av geitebabyene for så å dø av pinneforstoppelse. Ser for meg de jagende killingene med los på ett pinnespisende uhyre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar