Gå til innhold
Hundesonen.no

Forkalkninger

Recommended Posts

hun var fin og kjempe bra hun virker bedre med den på!Bra det går mot varmere tider også nå da :)

Jepp, vi er alle i heimen her veldig glad for at det går mot varmere tider, selvom det ikke virker sånn nå.. *Titte ut på snøen som laver ned* <_<

De er veldig kjappe, som regel tar det 2-3 dager før jeg har varene.

Godt! Da har jeg de vel over helgen tipper jeg :) Takk, igjen, for linken! Som fattig student er jeg veeeldig glad for alt som kan spares på :)

Lita så jo kjempesøt ut i dressen sin, jeg vurderte en sånn til Thea, men fant ut at det kanskje ble litt for mye. Jenta har jo endel ull på kroppen :-)

Ja, Thea har mer pels en hva Lita har. Men nå er Lita en frysepinn og trives aller best midt i solsteiken, det har hun bestandig gjort. Flere ganger har jeg gått inn fra verandaen før henne fordi det er for varmt, og jeg tåler mye varme!

Så folk får bare fnise av henne, det er viktigere at hun er varm!

Jeg har derimot kjøpt denne (fikk heldigvis kjøpt svart) til bruk ved trening på kalde dager, også slenger jeg bare et ekstra dekken oppå når det er pause.

Den så kjempe fin ut :) Har tittet endel på de dekkene der jeg og, men jeg ville ha et som dekket hoftene og da måtte jeg ha full dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Har hatt dekken på henne lenge, men nå har jeg kjøpt en dress til henne og. Syns hun virker bedre når hun har hatt på seg den. Folk ler seg jo fillete av henne, men pytt sann :)

DSC01944.jpg

Vil ikke se på deg..

DSC01945.jpg

Er det lov å si at jeg skjønner bittelitt at folk ler? :)

Nei da, hun er så fin så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...