Gå til innhold
Hundesonen.no

En ting som hunden min gjør..

Guest LXT

Recommended Posts

Det er litt vanskelig å forklare, men jeg prøver:

Min hund gjør noe som også katter gjør når de koser seg. Katter maler og trykker potene ned i eks teppe, sånn som når moren dier dem. Tar potene ned i teppet og opp, krøller potene liksom. Og da koser de seg.

Det gjør også min hund! Det ser ut som han koser seg, men egentlig vet jeg ikke om hunder gjør dette av samme grunn som katter. Koser de seg de og?

Han smatter liksom på teppet sammtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser vel lett på hunden om den koser seg eller ikke når den gjør det, vel? :)

Jo, jeg mener den koser seg. Så forteller andre meg at sånn skal man ikke la hunden gjøre. Fordi de har hørt/mener at det er en slags eiesak over teppet/kurven/sofaen.

Jeg trodde ikke noe på det, men noen må jo ha hentet det fra ett sted.

Derfor ville jeg bare dobbelstsjekke at det bare er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Det er litt vanskelig å forklare, men jeg prøver:

Min hund gjør noe som også katter gjør når de koser seg. Katter maler og trykker potene ned i eks teppe, sånn som når moren dier dem. Tar potene ned i teppet og opp, krøller potene liksom. Og da koser de seg.

Det gjør også min hund! Det ser ut som han koser seg, men egentlig vet jeg ikke om hunder gjør dette av samme grunn som katter. Koser de seg de og?

Han smatter liksom på teppet sammtidig :)

Jo, jeg mener den koser seg. Så forteller andre meg at sånn skal man ikke la hunden gjøre. Fordi de har hørt/mener at det er en slags eiesak over teppet/kurven/sofaen.

Jeg trodde ikke noe på det, men noen må jo ha hentet det fra ett sted.

Derfor ville jeg bare dobbelstsjekke at det bare er tull.

Vi har hatt en belger som suttet på tepper akkurat som du beskriver, det gjorde han hele sitt liv fra han var valp. Vi hadde aldri noe problem med den suttingen, både han, moren hans og flere av kullsøskene gjorde det. Om han vil ligge å sutte på teppet sitt, så er vel ikke det noe problem, men jeg ville ikke latt han få sutte på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en belger som suttet på tepper akkurat som du beskriver, det gjorde han hele sitt liv fra han var valp. Vi hadde aldri noe problem med den suttingen, både han, moren hans og flere av kullsøskene gjorde det. Om han vil ligge å sutte på teppet sitt, så er vel ikke det noe problem, men jeg ville ikke latt han få sutte på alt.

Neida det gjør ingen ting, jeg syns det er koselig jeg. Min samboer mener det er en u-ting, men det får være hans problem :)

Thanx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...