Gå til innhold
Hundesonen.no

Viking Agility Week 09

jaroshund

Recommended Posts

Skrevet

Noen som skal dit?

Vi har nå bestillt bobilplass :icon_confused: Så da blir det en hel uke med agility! Weeeee...

Easy er nok ikke klart til å starte, men vi melder på allikevel. Bruker noen kroner på starter kun for å trene start.

Sitte på start og ikke tjuve! Så sitter hun får hun gå ett par hinder, så disker vi og belønner.

Gleder oss! :sleep:

Skrevet

Vi skal, Molly skal få gå ett par løp i løpet av uka hvis formen er bra :sleep:

Søndagen (første dagen) skal vi arrangere, så da blir det jobbing på meg.

Jeg kommer sikkert ut dit hver dag siden det er "hjemme" :icon_confused:

Skrevet
Mest sannsynlig ikke, men jeg vet jo aldri om jeg ombestemmer meg.

Ikke? Jeg leste bare "agility" og tenkte at nå svarer hvertfall Martine at 'selvfølgelig skal vi dit!' :icon_confused:

Skrevet
Ikke? Jeg leste bare "agility" og tenkte at nå svarer hvertfall Martine at 'selvfølgelig skal vi dit!' :icon_confused:

Vi er med på det meste annet, men det er i midten av juli i den varmeste perioden på den varmeste plassen. Og ikke minst, plassen med desidert mest flått. Om Kokos er som i fjor, takler hun ikke varme særlig bra - og da er det ingen vits i å gå en uke med løp 6 av 7 dager.

Selv om jeg etter mest sannsynlighet blir med lell

Skrevet
Vi er med på det meste annet, men det er i midten av juli i den varmeste perioden på den varmeste plassen. Og ikke minst, plassen med desidert mest flått. Om Kokos er som i fjor, takler hun ikke varme særlig bra - og da er det ingen vits i å gå en uke med løp 6 av 7 dager.

Selv om jeg etter mest sannsynlighet blir med lell

Psst...da er Danmark et bra alternativ - vi skal dit! :icon_confused:

Skrevet
Psst...da er Danmark et bra alternativ - vi skal dit! :lol:

Har vurdert Danmark også, men det var dette med varmen da. Regner med hun skal takle den bedre i år. I fjor jobbet jeg på dagen, så hun fikk aldri tur eller trening når det var varmt. I år er det planen å gå turer/trene på varmeste tid av døgnet fra børjan.

Men vi får se hva som skjer i sommer, midnattsolhoppet skal vi få med oss - selv om det skal gå på grus i år.

• 3 weeks later...
Skrevet
Noen som skal dit?

Vi har nå bestillt bobilplass :) Så da blir det en hel uke med agility! Weeeee...

Easy er nok ikke klart til å starte, men vi melder på allikevel. Bruker noen kroner på starter kun for å trene start.

Sitte på start og ikke tjuve! Så sitter hun får hun gå ett par hinder, så disker vi og belønner.

Gleder oss! :D

Jepp, det er planen ja. Foreløpig har jeg vel kun tenkt å melde på Tulla, men vi får se om ikke Aynï også kan få noen starter. :D

Er det lurt å bestille campingplass (til vogn) allerede nå? Og hvor er beste stedet for det?

• 4 weeks later...
Skrevet
Vi har også booket bobilplass. Da sees vi da!

Det gjør vi! :icon_confused: Jeg må si jeg er fryktelig spent på varmen, og håper egentlig på regn (og gjerne torden for den saks skyld) på dagen, og nydelig sol på kveldene.. :P

Skrevet

Viktig å trene i all salgs vær - sånn at hunden er vant til også å prestere i varmen. Nå er det ikke alltid like lett her i Trøndelag da, for vi er ikke så bortskjemt med varme om sommer`n. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...