Gå til innhold
Hundesonen.no

Viking Agility Week 09

jaroshund

Recommended Posts

Noen som skal dit?

Vi har nå bestillt bobilplass :icon_confused: Så da blir det en hel uke med agility! Weeeee...

Easy er nok ikke klart til å starte, men vi melder på allikevel. Bruker noen kroner på starter kun for å trene start.

Sitte på start og ikke tjuve! Så sitter hun får hun gå ett par hinder, så disker vi og belønner.

Gleder oss! :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal, Molly skal få gå ett par løp i løpet av uka hvis formen er bra :sleep:

Søndagen (første dagen) skal vi arrangere, så da blir det jobbing på meg.

Jeg kommer sikkert ut dit hver dag siden det er "hjemme" :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Jeg leste bare "agility" og tenkte at nå svarer hvertfall Martine at 'selvfølgelig skal vi dit!' :icon_confused:

Vi er med på det meste annet, men det er i midten av juli i den varmeste perioden på den varmeste plassen. Og ikke minst, plassen med desidert mest flått. Om Kokos er som i fjor, takler hun ikke varme særlig bra - og da er det ingen vits i å gå en uke med løp 6 av 7 dager.

Selv om jeg etter mest sannsynlighet blir med lell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er med på det meste annet, men det er i midten av juli i den varmeste perioden på den varmeste plassen. Og ikke minst, plassen med desidert mest flått. Om Kokos er som i fjor, takler hun ikke varme særlig bra - og da er det ingen vits i å gå en uke med løp 6 av 7 dager.

Selv om jeg etter mest sannsynlighet blir med lell

Psst...da er Danmark et bra alternativ - vi skal dit! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst...da er Danmark et bra alternativ - vi skal dit! :lol:

Har vurdert Danmark også, men det var dette med varmen da. Regner med hun skal takle den bedre i år. I fjor jobbet jeg på dagen, så hun fikk aldri tur eller trening når det var varmt. I år er det planen å gå turer/trene på varmeste tid av døgnet fra børjan.

Men vi får se hva som skjer i sommer, midnattsolhoppet skal vi få med oss - selv om det skal gå på grus i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Noen som skal dit?

Vi har nå bestillt bobilplass :) Så da blir det en hel uke med agility! Weeeee...

Easy er nok ikke klart til å starte, men vi melder på allikevel. Bruker noen kroner på starter kun for å trene start.

Sitte på start og ikke tjuve! Så sitter hun får hun gå ett par hinder, så disker vi og belønner.

Gleder oss! :D

Jepp, det er planen ja. Foreløpig har jeg vel kun tenkt å melde på Tulla, men vi får se om ikke Aynï også kan få noen starter. :D

Er det lurt å bestille campingplass (til vogn) allerede nå? Og hvor er beste stedet for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Vi har også booket bobilplass. Da sees vi da!

Det gjør vi! :icon_confused: Jeg må si jeg er fryktelig spent på varmen, og håper egentlig på regn (og gjerne torden for den saks skyld) på dagen, og nydelig sol på kveldene.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...