Gå til innhold
Hundesonen.no

Fra Rakkestad

HelleH

Recommended Posts

Skrevet

nei er vel ikke det, men jeg ville nok ikke dratt på treff dagen etter jeg henta ho, for å sette det litt på spissen :sint_01:

hvem av dagene til neste helg blir det da??

blir en 14 uker, en på 4mnd og meg og valpis? :sint_01:

og blir det i særp?

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nei, akkuart det skjønner jeg da.. Heh..

Ja,det blir vel det da.. hehe.. Er ikke det sånn midt i mellom a?

Passer begge dagene for meg ihvertfall..

armagnac: er valpen stor? høy?

Har aldri møtt en grand danois før.. Blir spennende. Gleder meg til å møte dere=)

Skrevet

Jeg kan begge dagene, så det spiller ingen rolle for min del. Hvor skal vi møtes?

Blir spennende og se hvor stor Grand Danois valpen er i for hold til min lille Jack russell

Skrevet

enig. hehe.. min er ikke så stor den heller akkurat.. hehe..

Men hen er kullås parken da? Er absolutt ikke kjent i sarp.. vet hen tunevannet er.. hehe..

Skrevet
enig. hehe.. min er ikke så stor den heller akkurat.. hehe..

Men hen er kullås parken da? Er absolutt ikke kjent i sarp.. vet hen tunevannet er.. hehe..

Ved tunevannet er det fint å gå. Har gått en del der. Skal vi møtes der? Går an og møtes på parkeringa.

Skrevet

kan vi ikke si at vi møtes der da?

hvis det fungerer bra mellom hundene og oss (hehe) kan vi jo gjenta det=) Eller?

Vet ikke helt hva dere mener om det jeg... :icon_redface:

Skrevet

hehe valpis er ikke så veldig stor ennå :) blei veid og målt i dag :) 12kg og 41 cm høy :icon_redface: parkeringa ved tunevannet, er det den ved innkjøringa til Skiptvet?? eller er det en annen en :)

lørdag eller søndag og klokkeslett??

må gjerne gjenta hvis det fungerer :) det hadde vært topp for folk og hund :)

Skrevet

Hvis det er ved innkjøringa til skiptvet så vet ikke jeg hvor det er. Snakker vi om 2 forskjellige steder kanskje?

Diego var 3 kg og 20 cm sist han ble målt og veid, så da er det litt størrelses forskjell :icon_redface:

Skla vi møtes lørdag eller søndag?

Skrevet

Det er ved samme tunevannet ja.. Men når du kjører ut fra skiptvedt veien må du kjøre forbi kirken sånn at du har den på høyere side også står det vel et skilt inn til tunevannet.. Det er ihvertfall der hvor det er noe stupebrett i vannet.. syns fra veien..

hva med lørdag da?

Skrevet

ja lørdag passer fint for meg :) tror jeg veit hvor den avkjøringa er, ikke helt forbi kirka, men til venstre når du er så og si ved siden av??

gleder meg masse til treffet, blir fint å komme litt inn i hundemiljøet :)

Skrevet

Ja, det er ved tunejordet og tune kirke=)

Er ikke vanskelig å finne frem dit.. Også finnes der alltids mobiler hvis man skulle kjøre seg bort eller noe..

Men når på dagen passer det for dere eventuelt?

Regner med at det blir min første fridag etter 5ukers jobb i strekk, så vil gjerne sove litt lenge.. til ti eller noe..

Skrevet
ohhh.. Det hørtes gøy ut. .men neste helg har jeg ungene. Så jeg får heller bli med en annen gang, hvis ikke jeg kan troppe opp med gubbe og unger alt?

hvorfor ikke? :)

Skrevet
ohhh.. Det hørtes gøy ut. .men neste helg har jeg ungene. Så jeg får heller bli med en annen gang, hvis ikke jeg kan troppe opp med gubbe og unger alt?

Det er da bare og dra de med :)

Å så moro. Jeg vil også være med. Har en JRT på 7 mnder og vi elsker å treffe andre og gå tur.

juhu!

Oh. En JRT til. Artig. Min har ikke hilst på noen andre av samme type siden vi hentet han.

Men blir det neste lørdag kl 1 ved parkeringa på tunevannet da?

Skrevet

Jeg aner ikke.. Hëhe.. Har aldri vært på et hundetreff før jeg.. heh..

Noen med erfaringer her??

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...