Gå til innhold
Hundesonen.no

Andre Skjetvinger her eller?

Guest Luckystaff

Recommended Posts

askim regnes nesten som sjetve :icon_redface: men sabla rart at alle overalt i norge har hørt om askim, men sjetve derimot har de ikke snøring på :icon_redface: hihi

så ender alltid med at jeg må si "nabokommunen til askim" og da veit de plutselig hvor det er :lol:

søt liten hund du har :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...det teller vel litt det, blondie...:)

hehe.. Så flott! :)

askim regnes nesten som sjetve :P men sabla rart at alle overalt i norge har hørt om askim, men sjetve derimot har de ikke snøring på :P hihi

så ender alltid med at jeg må si "nabokommunen til askim" og da veit de plutselig hvor det er :)

søt liten hund du har :ahappy:

Men Askim er da MYYE større.. Bystatus som vi har og alle ting :P:)

Takker for kompliment. Blondie er søt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har til og med rundkjøring dere :ahappy: men lyskrysset deres er blitt borte :)

skuller gjerne hatt en rundkjøring vi også :) hihi

Klapp igjen.. dere har hverken rundkjøring ELLER lyskryss dere.. :) og visst har vi lyskryss.. den rett før Statoil :)

Men det sier seg selv at dere ikke kan ha rundkjøring da.. Er ikke plass til en såååå stor rundkjøring at det ikke blir full kræsj for alle traktorene i bygda deres vet du :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirka i Skjetve? :) Ja DER er det nok trafikk om søndagene når alle de prektige bøndene skal på Gudstjeneste.. De ligger vel enten fyllesjuke å sover etter gårsdagens fyllekule på hjemmebrent, er ute å pløyer, eller er i fjøset å mjælker! :) :)

men kjerka er fin den :ahappy: Sønnen min er døpt der, og jeg har vært i både bryllup og to begravelser i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm ikkw sant :ahappy: lita "søt" kirke :) må ikke glemme alle som har traktorlappen og råner rundt da! dem er det MANGE av :)

har dere hatt no mer hundetreff eller??

Nei har ikke det.. Men Gina&Corin bor 5 minutter unna meg og er en gammel barndoms og klasse venninne, så henne går jeg tur med støtt og stadig. Og Lill har jeg også veldig mye kontakt med, så vi henger jo sammen. Men noe organiserte treff har det blitt dårlig med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

okei sjetvinger, er det noen av dere som har hund eller?? :icon_redface:

har nå fått min valpis i hus og er klar for sosialisering :) er ei grand danois tispe på 9 uker. foreløbig ganske liten :) veid til 12kg i dag :)

er akkurat det samme hva slags rase du har. så kan vi la de leike litt og finne på mye annet morro med dem;)

er hjemme i sjetve kunn i helgene, men da er vi klare til å farte litt rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe synes ho er skikkelig liten og søt jeg :icon_redface:

kan sende en pm jeg vettu :) kanskje jeg tar meg en tur i løpet av helgen, regner med at jeg kunne rekt det :)

Nja, helgen passe ikke så voldsomt bra.. Vi får overnattingsbesøk av kullsøster, Bixi og eieren hennes på lørdagen. og på søndagsmorgenen bærer det avsted til NKK Bø :) men send meg gjerne en pm med msn adresse eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...