gulli Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Noen som hvet hvor hun er? Har en fin fortid med henne å kunne tenkt meg å hatt litt kontakt.. noen så hvet noe?
C.J Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Har du prøvd hestemarked.no? Der har de et eget forum for "savnede" hester.
gulli Skrevet 3. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 nope.. men kan d nåå.. Takk
Blondiemamma Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Går det ikke an å søke i norsk rytter forbund sine registere eller norsk travselskap om det er en traver? Lykke til med letingen da
gulli Skrevet 3. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Går det ikke an å søke i norsk rytter forbund sine registere eller norsk travselskap om det er en traver? Lykke til med letingen da Har gjort d.. men finne barre ut ka løp hu har gått..:/ hu står på gamleeier..
Blondiemamma Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Har gjort d.. men finne barre ut ka løp hu har gått..:/ hu står på gamleeier.. men da vet kanskje gamle eier hvor hun befinner seg??
gulli Skrevet 3. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Gamleeier e ein pedofil såå selte henne når jeg melte han.. :/ såå har lite lyst å kontakte han får å finne henne
Blondiemamma Skrevet 3. Desember 2008 Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 Gamleeier e ein pedofil såå selte henne når jeg melte han.. :/ såå har lite lyst å kontakte han får å finne henne OJOJOJOJ.. Ja det forstår jeg VELDIG godt! Uff, får håpe du finner henne da
gulli Skrevet 3. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2008 OJOJOJOJ.. Ja det forstår jeg VELDIG godt! Uff, får håpe du finner henne da Takk.. e noen år siden nå då.. så e langt over d.. like eg å tro.. Men savne etter hesten er stort... Mistet tvillinger på henne å hadde mye sorg å glede me henne liksom.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar