Gå til innhold
Hundesonen.no

Birdy

Kyoku

Recommended Posts

Skrevet

Jeg bodde i florida i ett og et havt år. Mens vi var der fant vi en liten krabat i hagen. Han var i forferdelig tilstand med hele halen tilsmurt av lort og mulch. Vi ga ham corn flakes og han bodde i en pappeske en uke.

nl53ix.jpg

Første gang jeg holder en fugl:P

Fuglen viste seg å være en nymfeparakitt på rundt 2 år. Min lillesøster kalte ham for Birdy så Birdy det ble:P Etter vert ble det klart at ingen eide ham så pappa kom en dag hjem med et flott parakitt bur. Vi kjøpte ordentlig mat og så hadde vi fugl! Han ble raskt bedre og fløy rundt.

25086js.jpg

I begynnelsen hadde han noen aggresjonsproblemer men de ble borte da vi måtte klippe vingene hans. Han ble straks en mye koseligere fugl.

2uh3l78.jpg

Når vingene grodde ut igjen ble han ikke vill igjen. han fløy rundt og landet på hodet til pappa:P

n5fq10.jpg

Ja men jeg VIL bade!

Så kom tiden da vi måtte dra hjem. Det var trist og si hade til ham, men han fikk et godt hjem hos noen vi kjente. Der har han 2 andre nymfeparakitt venner og flere andre fugler. Han flyr rundt hele dagen og har fått seg ny bestevenn: faren i huset :rolleyes:

Savner deg alltid Birdy<3

Skrevet

p.s. Bildene er rundt to år gamle så han ser veldig anderledes ut nå. Det med frokostblandingen er det nyeste;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...