Gå til innhold
Hundesonen.no

Mailvenn eller chattevenn frå utlandet?

Susanne&Tapper

Recommended Posts

Nokon her inne som veit korleis eg kan begynne å kommunisere med nokon frå utlandet? (Nokon sider som eg kan gå innpå? )

Eg vil for eks. få ein engelsk og tysk brevvenn for å bli betre til å skrive tysk og engelsk, og det er spennande å kommuisere med folk frå andre land. Tenker litt på å vere volunteer for eit år etter vgs, og vil då høre litt om kulturen og folka i landa eg vurderer å reise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiveJournal finnes det mange "communities"/samfunn hvis eneste hensikt er å få folk til å komme i kontakt med hverandre. Vet ikke om det er helt det du ser etter, men jeg har i hvert fall fått flere nettvenner i bl.a. Australia, Frankrike og Italia ved å skrive i sånne. Om du syns det ser greit ut kan jeg godt hjelpe deg med å finne aktive samfunn :console:

Hvis ikke finnes det titalls millioner engelske nettsteder da, fora, bloggsamfunn, er du medlem av for eksempel deviantART burde det være gjort på null komma svisj å bli kjent med andre, de fleste da engelsktalende.

Dette er jo bare de stedene på nettet jeg tilbringer mye tid, er sikker på at andre har bedre alternativer å komme med, men du vet :) (så er det jo fjesbok da, men vet ikke helt hvor egnet det er for å komme i kontakt med folk fra utlandet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiveJournal finnes det mange "communities"/samfunn hvis eneste hensikt er å få folk til å komme i kontakt med hverandre. Vet ikke om det er helt det du ser etter, men jeg har i hvert fall fått flere nettvenner i bl.a. Australia, Frankrike og Italia ved å skrive i sånne. Om du syns det ser greit ut kan jeg godt hjelpe deg med å finne aktive samfunn :D

Kunne du hjulpet meg også? :)

Prøvde å komme inn på siden, men linken funket ikke, skal prøve senere.. Har ikke tid til å lage meg en profil nå uansett... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg vel :) Bare si ifra hva du trenger hjelp med, så skal jeg gjøre så godt jeg kan jeg ;) (har jo mer eller mindre bodd på LiveJournal de siste tre årene, så begynner å bli ganske kjent der :D)

Du kan nå evt. lage deg profil på penpalworld.com

Jeg vart selv nettopp blitt anbefalt denne siden, og komt i kontakt med forskjellige mennesker, fra russland, tyskland og england. Syns dette er kjempe spennende ;)

Oi, nå var det hakket før jeg begynte å skrike om å elske verden igjen! ;) Genialt, der må jeg bare melde meg inn altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei!

Jeg flyttet fra Tyskland til Norge og fant doggis siden jeg skal få en hund om flere uker.

Da fant jeg innlegget ditt og det var midt i blinken. Jeg vil gjerne ha en mailvenn(inne) for å forbedre mitt norsk, snakke om hunder, Norge, personlige ting osv. osv.... rett og slett alt mulig!

Men vi kan gjerne også kommunisere på tysk eller engelsk (siden jeg bodde i England og New Zealand i flere år.

Jeg håper du skriver tilbake!

Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...