Gå til innhold
Hundesonen.no

Rødt Tiss!


momsen_gnager

Recommended Posts

Hei!

Jeg har 2 kaniner, en løvehode hermelin og en dvergvedder de heter Milli (løvehode hermelin) og Minni (dvergvedder). I helgen så begynte jeg å merke at en av kaninene mine hadde rødt tiss. Jeg vet ikke hvem det er, men jeg tror det er Milli. To dager etterpå var det rødt tiss i kaninburet også.

Hvorfor gjør en av de dette? Hva skal jeg gjøre?

Hilsen

Martine

P.S De er jentekaniner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men en vennine av meg hadde en dvergvedder kanin og hun sier at kaniner ikke har løpetid. Jeg har en teori om at jeg gir de en type mat som farger av tisset eller så kan det være indre blødninger. Jeg vet ikke! Jeg leste på kanin.org om dette og der står det at det ikke er farlig. Men, Men man vet ikke. Hvist det fortsetter så burde jeg gå til dyrelegen, da kan det være farlig. Jeg håper at noen har hatt det samme sånn at de kan svare og si hva som feilte kaninen deres sånn at jeg trenge ikke å gå til dyrelegen og betal masse penger når noen kunne hjelpe meg her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men en vennine av meg hadde en dvergvedder kanin og hun sier at kaniner ikke har løpetid. Jeg har en teori om at jeg gir de en type mat som farger av tisset eller så kan det være indre blødninger. Jeg vet ikke! Jeg leste på kanin.org om dette og der står det at det ikke er farlig. Men, Men man vet ikke. Hvist det fortsetter så burde jeg gå til dyrelegen, da kan det være farlig. Jeg håper at noen har hatt det samme sånn at de kan svare og si hva som feilte kaninen deres sånn at jeg trenge ikke å gå til dyrelegen og betal masse penger når noen kunne hjelpe meg her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men en vennine av meg hadde en dvergvedder kanin og hun sier at kaniner ikke har løpetid. Jeg har en teori om at jeg gir de en type mat som farger av tisset eller så kan det være indre blødninger. Jeg vet ikke! Jeg leste på kanin.org om dette og der står det at det ikke er farlig. Men, Men man vet ikke. Hvist det fortsetter så burde jeg gå til dyrelegen, da kan det være farlig. Jeg håper at noen har hatt det samme sånn at de kan svare og si hva som feilte kaninen deres sånn at jeg trenge ikke å gå til dyrelegen og betal masse penger når noen kunne hjelpe meg her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hehe ja det kan dem får ved å spise løvetann og kløver.

eller noe annet godt som dem har spist, det er jo mye sånt i høyet som dem spiser først

som vi ikke ser som dem synes er godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest LeenaM

gir du de critter berries?

hvor lenge siden var det du hadde gjort rent i buret når de hadde tisset rødt?

håper de ble bra igjen! :)

> om du gir de critter berries, så kan de tisse rødt siden det er tranebær i den. ikke farlig.

> om det er lenge siden man har gjort rent i dokassen/buret kan tisset blir rødt. heller ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...