Gå til innhold
Hundesonen.no

Varmepumpe

Tyson

Recommended Posts

Vil ikke tro det er så intr for huseier at dere monterer en varmepumpe, skjærer hull i veggen, og så tar den med dere når dere flytter :whistle:

Varmepumpe i leid hus vil jeg tro må være en investering man tar SAMMEN med huseier, og er ikke huseier intr i den kostnaden, så må nok dere som leietagere betale den strømmen som er...

JEG ville iallefall aldri ha gått med på at en evnt leietaker borret hull i veggen og lot det være igjen når h*n flyttet :P

Da er nok muligheten større for at jeg evnt ville investert i varmepumpe til leiligheten om jeg så at dette kunne være en fordel.

Er strøm inkl i pris på leie, eller pluss?

Men, strengt tatt.. Hvorfor sku huseier være intr i å BETALE for at DERE skal spare strøm? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huseier vil vel spare på den investeringen i kommende år framover. Samt en varmepumpe vil være med på å bridra til at f.eks en kjellerleilighet vil tørke opp (der er det konstant fuktig de fleste steder), og huset vil holde seg bedre.

Vi sliter med mye fukt i vår kjellerleilighet, så eg kunne godt tenkt meg å hatt en varmepumpe her. Eg har nevnt det for huseier, og hun er enig. Men hun må ta opp lån for å sette den opp. Derfor tenkte kanskje eg å investere i det, og heller få trekt av på husleien framover. Varmepumpen er jo huseier sin, siden den ikke følger meg når eg flytter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...