Gå til innhold
Hundesonen.no

Ricco?

Heidi

Recommended Posts

Er Goshi's far ikke Ghandi Von Arlett??

Grunnen til jeg spør er at jeg har set en parring som skjer om nogle måneder hvor Ghandi Von Arlett er faren. Synes jo denne hannhund er kjempe flott, men har også høre om mange af hans avkom har fått problemer som HD hudsygdomme og lign.. Vet du noe om dette??

Nå vet jeg jo også at han er en av de hunde som er mest brugt, og det ikke kan undgåes at han får avkom med problemer, det kommer vel også an på moren. Men ville lige høre. For er ikke interesseret i og få en til hund med HD. Selvom man aldrig kan være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Goshi's far ikke Ghandi Von Arlett??

Grunnen til jeg spør er at jeg har set en parring som skjer om nogle måneder hvor Ghandi Von Arlett er faren. Synes jo denne hannhund er kjempe flott, men har også høre om mange af hans avkom har fått problemer som HD hudsygdomme og lign.. Vet du noe om dette??

Nå vet jeg jo også at han er en av de hunde som er mest brugt, og det ikke kan undgåes at han får avkom med problemer, det kommer vel også an på moren. Men ville lige høre. For er ikke interesseret i og få en til hund med HD. Selvom man aldrig kan være sikker.

Sorry, har ikke sett dette innlegget før nå... Jo det stemmer at han er faren.... og det jeg kan si helt sikkert er at kullet som Goshi kommer fra er et katastrofekull..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der flere fra kullet som havde HD?

ja det er det. En søster med svak og en bror med sterk på begge sider med forkalkninger.(Så han er verre enn Goshi) En annen kullbror er fri. Resten av kullet er ikke røntget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det. En søster med svak og en bror med sterk på begge sider med forkalkninger.(Så han er verre enn Goshi) En annen kullbror er fri. Resten av kullet er ikke røntget

Det var utrolig synd.. Hvad sier opdretteren til det? Kan det stamme fra moren? For er det ikke hendes første kull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig synd.. Hvad sier opdretteren til det? Kan det stamme fra moren? For er det ikke hendes første kull?

det er faktisk oppdretter som kaller det et katastrofe kull... men om noe kommer fra moren vet de vel ikke før hun får et kull til... (ja det var hennes første)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...