Artemis Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Nå som jeg har javamose så har jeg fått flere reker også. Trives godt i mosen ja! Har fått meg et par røde krystallreker, og jeg ser at den ene har egg som den passer på, så hvis jeg er heldig så blir det kanskje rekebebiser etter hvert? Rekene er riktig så fine i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Herlig, grattis De rekene er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2009 Nå som jeg har javamose så har jeg fått flere reker også. Trives godt i mosen ja! Har fått meg et par røde krystallreker, og jeg ser at den ene har egg som den passer på, så hvis jeg er heldig så blir det kanskje rekebebiser etter hvert? Rekene er riktig så fine i hvert fall! Ble det noen beibiser? Jeg kjøper gjerne om du har noen til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar