siljestokka Skrevet 26. August 2008 Rapporter Skrevet 26. August 2008 Egentlig passer alle dager, utenom fredag for meg akkuratt nå. Jeg tenkte å trene AG på SBK, men da er jeg nesten avhengig av at noen kjører meg (Og det passer dårlig). Så jeg tenkte i alle fall å prøve å trene AG en gang i uka. AG trening på SBK er visst mandager og onsdager (Om jeg ikke husker feil.)... Så dersom det ikke går tirsdager og torsdager, så kan jeg strekke meg til mandag eller ondag. Men hadde passet bra om vi hadde en fast dag liksom, så vi slipper å planlegge hver bidige gang. =) Er det noen som vet om det er AG trening litt nermere Klepp forresten? PM meg visst dere vet =)
Aya Skrevet 27. August 2008 Rapporter Skrevet 27. August 2008 Nei, Silje, det er ikke noen muligheter for å trene ag nærmere klepp så vidt jeg vet. Dessverre. Pga turnusjobbing kan nok verken jeg, "Lord" eller "Fantasia" faste dager, men hvis dere bestemmer en dag så kommer vi nok når vi kan! (Hihi, jeg snakker litt for dere og jeg, L og F).
giggi Skrevet 28. August 2008 Rapporter Skrevet 28. August 2008 Jeg vil også være med Nå er jeg avhengi av buss/tog da, så en plass det var lett å komme seg til hadde vært litt praktisk kanskje. Jeg er ikke helt sikker på hvilke dager og slikt jeg kan, men SBK har ag-treninger på mandag og torsdag hvis de ikke netopp har byttet. Men jeg kan jo se hvis dere blir enige om noe.
siljestokka Skrevet 29. August 2008 Rapporter Skrevet 29. August 2008 Hmm... Det eneste stedet som jeg kommer på som ligger nerme Togstasjonen, er Santangen. Ligger ved Frøylandsvatnet med Bryne. Det er ofte mye folk der som går tur da, men det er det jo også på kleppelunden. Det er et stort gressområde mitt i Sandtangen...
kath583 Skrevet 29. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2008 Hei igjen folkens! Kjekt at du vil være med også Wigdis! Jeg vet ikke helt hvor Sandtangen er, men det gjør jo absolutt ikke noe om det er folk som går tur der. Hele poenget er jo at hundene skal lære å høre på oss uansett hvor mange hunder og lignende som dukker opp. Er dette stedet så nært tog/buss at man kan gå?
siljestokka Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Hei igjen folkens! Kjekt at du vil være med også Wigdis! Jeg vet ikke helt hvor Sandtangen er, men det gjør jo absolutt ikke noe om det er folk som går tur der. Hele poenget er jo at hundene skal lære å høre på oss uansett hvor mange hunder og lignende som dukker opp. Er dette stedet så nært tog/buss at man kan gå? Ja =). Eller det et lite stykke da. Men det er overkommelig . Du tar tog/buss til Bryne. Så går du fra toget/busen til Kinoen (Storståva). Deretter følger du veien innover forbi Storstova, så vil du komme til ei bru, som du går over . Da er du med Frøylandsvannet. Deretter følger du bare stien rett frem til du kommer til vannet (Du må da gå et lite stykke). Da er du fremme i Sandtangen. Ganske lett egentlig. Så lenge du finner Storstova og bare følger den veien innover. Så er det beine vegen. Rett frem . Men jeg kan sikkert møte folk på togstasjonen/bussplassen. . EDIT: Kom på at det er sånn båntvangsskilt der.. båndtvang hele året. :S .. Så dersom folk har tenkt å trene innkalling eller lignende så vet ikke jeg. Bare sånn at folk vet om det. Men det er en ypperlig plass å trene hund tror jeg. Det er en lysløype som er veldig fin å gå tur på også . Det er en Stor gressplen. Jah. Hmm.. Kan se om jeg finner et bilde/kart av vegen
mettemor Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Hei, ser ut som dette er en litt gammel tråd, men jeg bor på Nærbø og har veldig lyst til å være med hvis dere skal på flere fellestreninger
giggi Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Nå gidder jeg ikke å lese gjennom hele tråden... Men er dere blitt enige om noe ? Jeg vil hvertfall møte "soniser" og trene hund Har ikke mulighet til å kjøre så må lett å komme til med buss/tog
Fantasia Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2008 Blir gjerne med hvis det blir flere trenninger
kath583 Skrevet 22. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2008 Hei igjen dere! Kjekt å se at flere ønsker å være med å trene. Høres jo ut til at Sandtangen er et bra sted å trene i og med at en del av oss ikke kjører bil. Er det noen som kan trene neste uke? Kine og Nello
siljestokka Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Jeg vil også trene sammen med folk =D .. Ja. Bare si i fra om folk vil til sandtangen. Jeg kan møte folk ved togstasjonen =)... Bare bli enig om en dato dere.. Allle dager passer bra.. utenom fredager og mandager egentlig =)
hanne Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 hei! bor på klepp og vil kjeeempe gjerne være med på trening. vi er vanligvis 2 veninner ssom går tur/trener sammen. jeg har chi og mops, hun har pointer og flat:) name the time and place:)
siljestokka Skrevet 17. November 2008 Rapporter Skrevet 17. November 2008 Nei. Seriøst. Vi må få til noen fellestreninger. Jeg får ikke trent noen ting. Er så mye lettere om vi er litt fler, slik at jeg kan spørre om råd og lignende. Ellers kommer jeg jo aldri i gang! Ja. Kan folk på onsdager eller torsdager? Skal vi se om vii får noen folk til 26/27 november? Da har vi i alle fall god tid.
hanne Skrevet 18. November 2008 Rapporter Skrevet 18. November 2008 ka ti? ska te dyrlegen 18.30 og muligens trekka tenner. men hvis ikke kan eg hvis det blir ca 19.30. e d for seint kanskje??
hanne Skrevet 18. November 2008 Rapporter Skrevet 18. November 2008 Nei. Seriøst. Vi må få til noen fellestreninger. Jeg får ikke trent noen ting. Er så mye lettere om vi er litt fler, slik at jeg kan spørre om råd og lignende. Ellers kommer jeg jo aldri i gang! Ja. Kan folk på onsdager eller torsdager? Skal vi se om vii får noen folk til 26/27 november? Da har vi i alle fall god tid. torsdager e ein fin dag for meg. hu med de andre hundane jobber til 20.00 så då er det jo snakk om i 20.30 tiden. men syns du det blir for seint kan ivertfall eg før...
hanne Skrevet 18. November 2008 Rapporter Skrevet 18. November 2008 Noen som vil i morgen? Onsdag 19? eg rote litt. kan ikkje på onsdag...
Fantasia Skrevet 18. November 2008 Rapporter Skrevet 18. November 2008 Nei. Seriøst. Vi må få til noen fellestreninger. Jeg får ikke trent noen ting. Er så mye lettere om vi er litt fler, slik at jeg kan spørre om råd og lignende. Ellers kommer jeg jo aldri i gang! Ja. Kan folk på onsdager eller torsdager? Skal vi se om vii får noen folk til 26/27 november? Da har vi i alle fall god tid. Kan bli med dersom det blir på onsdager. Noen som vil i morgen? Onsdag 19? Jeg kan bli med i morgen.
siljestokka Skrevet 18. November 2008 Rapporter Skrevet 18. November 2008 Jeg vil være med i morgen.. =) (Da blir det jo nesten bare bc-er da ) Hvor og når?.. Jeg kan sikkert hele dagen .. Bare finn en plass. EDIT: fåreslår. Klokka 5 en eller aen plassen.
Aya Skrevet 19. November 2008 Rapporter Skrevet 19. November 2008 Må trekke meg i dag allikevel- trodde jeg kunne, men.. Sett en dato neste uke eller noe!
siljestokka Skrevet 22. November 2008 Rapporter Skrevet 22. November 2008 Hva med onsdag neste uke da? . Klokka 5? På frøylandsvatnet/sandtangen?
Fantasia Skrevet 23. November 2008 Rapporter Skrevet 23. November 2008 Hva med onsdag neste uke da? . Klokka 5? På frøylandsvatnet/sandtangen? Regner med at jeg kan
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar