Gå til innhold
Hundesonen.no

Stjeling av bilder på hjemmesider!


Inustaff

Recommended Posts

Fikk nettopp PM på Cane Corso Forum,om at det på Fransk Corso forum er bilder av mine hunder under en annens "eie"

Jeg gikk inn å kikket,og måtte le litt ..ble både paff,irritert,provosert,sjokkert og forundret?! :rolleyes::shocked:

Går det an liksom?Stjele alle mine bilder og si at Lucy er hanne?Og at Obelix og henne kommer fra en oppdretter som skulle drepe dem?

Oh god!Så syke folk er..

Men jeg må jo ta det som et kompliment at noen liker hundene og bildene så godt at de drømmer seg bort at det er deres :ahappy:

Men likevel så er det komt for dagen,da folk vet hvem jeg er og at det er mine..så da nytter det ikke å sitte på fransk forum å kjekke seg!

Måtte bare få det ut..

Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det voksne folk som gjør dette?

I såfall er det jo bare komisk, men dog irriterende.

Og nei, det er vel strengt tatt ikke lov.

Er jo veldig mange unge som gjør sånt da.

Har sett det innen hest som jeg driver med, småjenter som stjeler bilder og legge dem inn på diverse nettstaller under andre navn og ofte raser.

Når jeg finner slikt med mine bilder, sender jeg bare en mail og ber de å slette det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På minstall.no har små jenter tatt bilder ifra så og si hver eneste godkjente cavalier oppdretter i norge.

men hvis dette er voksne mennesker hadde jeg blitt litt forbannet. og gitt ei klar lekse.

Og å si at ei tispe er hanne er jo en fornærmelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvertfall når hu er veldig feminin!haha..men bildene viste ikke hvilket kjønn..så folk trodde det jo en liten stund!

Latterlig!Jeg skrev i babelfish og fikk oversatt til fransk.Så nå er visst denne Obelix-Demon personen borte!

Dagens vits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt litt irritert.

Merkelig at noen på 18 hadde gjort det. :ahappy:

Hjemmesiden din er jo på engelsk, så han kunne greit lest om det var ei tispe ellen en hann.

Det er vel en del små jenter som stjeler bilder og legger ut på minstall.no. Tror det har vært en tråd om det tidligere. Nå er ikke jeg så utsatt fordi jeg ikke har noen hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir et problem når de skaper en vill historie rundt hunden som går på vedkommende som egentlig eier hunden,eller noe sånt..og uansett..hvilken rett har folk til å stjele det som ikke er deres?

Jeg tar det egentlig som et kompliment på hundene..men blir likevel irritert og paff!

Det er for meg tydelig tegn på sykdom..og syke folk synes jeg vel egentlig mest synd på!

Det er bare lavmål.

For min del er det hele glemt!Men jeg måtte bare få det ut..For det var jo litt spesielt!

Så idag har jeg alstå lært litt fransk!moahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...