MarieR Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Jeg vil se bilder av villhunder dere har sett i utlandet Jeg ble fryktelig forelsket i denne tassen når jeg var i Bulgaria for to uker...noe så nydelig! Jeg hadde veldig lyst til å sette den i karantene og sa ta den med hit, for den var skjønn! De bodde på et byggeområdet og hadde gravd seg ut huller i en svær sandhaug der de lå om kvelden.. Den hadde en tre-fire venner også...her er en av dem Se så nydelig!
Blondiemamma Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Forstår godt at du gjerne ville ta med den tassen ja
Emilie Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Har masse bilder fra Bulgaria og Hellas, men de er ikke tatt med digitalkamera Skal se hva jeg kan finne, må bare lete meg litt gjennom gamle feriebilder.
Peers Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Næmmen, den var jo faktisk skikkelig søt
Iago Skrevet 6. August 2008 Rapporter Skrevet 6. August 2008 For en nydelig en du så! Denne så jeg når jeg var i portugal! Ville ta den med hjem
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar