Gå til innhold
Hundesonen.no

Opptak til høyskole


JailyTina

Recommended Posts

Jah, jeg har da altså et spørsmål som det ikke virker som at noen i hele verden kan svare på. Til høsten har jeg søkt på Forkus til ingeniørstudier på Høyskolen i Buskerud avd. Kongsberg. Det er lokalt opptak og det ser ut til at jeg alt har fått svar på søknaden når jeg logger inn der og ser. Men problemet er at jeg ikke skjønner svaret! :ahappy:

I feltet "Søknadsstatus" står det: Tilbud utsendt (tidligere tilbud). Noen her inne som vet hva det betyr? Ved siden av kan jeg svare Ja takk eller Nei takk.

Jeg har prøvd å ringe HiBu 8 ganger, men får bare telefonsvarer ("Vi har telefon tid mellom 8 og 15.30." Yeah right.....) Mail får jeg heller ikke svar på... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også trodd at det betø at jeg skulle ha mottatt et brev e.l. med tilbud om plass, men det har jeg ikke fått. Etter mye frem og tilbake har jeg fått kontakt med skolen på mail og blitt anbefalt å svare ja takk så får jeg bare se når noen andre igjen er ferdig med ferien sin om det stemmer eller ikke. :ahappy:

Dette er ikke søknad gjennom samordna opptak, men lokalt opptak til høyskole. Er på nett dette også, men er litt uforstålig hva de mener med søknadsstatusen. Får bare vente å se. Det jeg har søkt gjennom samordna opptak (har søkt der å) har jeg fått svar på, men hvis jeg har fått plass gjennom lokalt opptak vil jeg heller dit... Så da må jeg bare smøre meg med tålmodighet... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...