Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass


Escada

Recommended Posts

Hei Hei.. :ahappy:

Er ei jente på 28år som bor i Oslo og som har ei litta staffefrøken på fòr som går under navnet Escada som er nå snart 11mnd..

Hun er kjempe glad i andre hunder,og elsker å leke eller gå tur sammen med andre hunder.. :P

Jeg jobber i dyrebutikk,men er for tiden langtids sykemeldt.

Har vokst opp med alle mulige hunderaser,og jeg har hatt 1hund selv før Escada.

Lurer på om det er noen som trenger hjelp til f.eks bare en luftetur på dagtid mens dere er på jobb eller om dere skal bort flere timer og ikke kan ha med hunden så kan jeg passe den mens dere er borte.

Kan også ha den fra en dag til en annen..

Jeg bor bare 5min unna skogen hvor jeg kan ta med hundene eller om dere ønsker miljøtrening så kan jeg ta de med på forskjellige steder..

Jeg er ansvarlig og passer godt på,og hvis jeg tar med hunder i skogen så passer jeg på å ha langline på.

Jeg gjør dette for en meget billig penge,så slutt å ha dårlig samvittighet og la hunden din få bli med på koselige turer mens du gjør andre ting. :P

Så det er bare å ta kontakt med meg via pm her eller på min mob:41381952.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vet att dette kan høres litt bitchy, men er du 100% sykmeldt fra en arbeidsgiver, har du ikke lov til å ta annet lønnet arbeid..... "

Det kommer ann på hvorfor man er sykemeldt,og så lenge det er en annen type jobb er det lov..Har sjekket nemlig.. :)

Og beklager at jeg har glemt å skrive det,men ja det gjelder pass av hunder i Oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hvorfor man er sykemeldt,og så lenge det er en annen type jobb er det lov..Har sjekket nemlig.. :)

Og beklager at jeg har glemt å skrive det,men ja det gjelder pass av hunder i Oslo..

Å lufte hunder litt sporadisk for andre for en slant, er det vel ingen som bryr seg om. Hvis du derimot ønker faste avtaler på permanent basis, må legen underettes, NAV søkes og det må nok et vedtak til...

EDIT: Dette er et økonomisk spørsmål og trygdesvindel er svært alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...