ipadda Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Jeg kjøpte ny mobil da jeg hadde hatt bursdag, en SE k660i. Er kjempe fornøyd med telefonen. Da jeg kjøpte den, hadde de bare utstillingsmodellen igjen... og jeg tenkte ikke noe mer på det en at det var helt ok. Da jeg fikk esken så jeg at det sto TELENOR utenpå, og jeg spørte om dette hadde noe å si på noe.. Jeg fikk beskjed om at det ikke hadde NOE å si.. og at alt fungerte som normalt selv om jeg har netcom. Men nå får jeg ikke sendt MMS.. det kommer bare opp "komunikasjonsfeil, prøv igjen senere"... og jeg kjenner jeg begynner og bli temmelig varm av det.. Jeg har lastet ned MMS instillingene fra netcom, og mobilen står innstillt på Netcom MMS på mms instillingene... ÅÅÅÅÅÅ Jeg vil sende MMS!!!! HJELP:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Du får til å sende SMS helt fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 har du lasta ned wap innstillingene til tlf fra telenor sin side da?? Man må jo laste ned alle innstillingene fra netcom sin side.. ( Samme med telenor ) har jeg funnet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Du får til å sende SMS helt fint? Ja, jeg får sendt sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar