Cathrine og Biff Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Hei! Er ny her på Dyresonen Lurte på om det er noen andre her som nett har fått seg valp i Bergensområdet eller som har en pomeranian? Vil gjerne finne noen turkamerater så eg kan sosialisere valpen min Og tar gjerne imot alle råd og tips om pomeranian-rasen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 har chi da, men vi har chitreff på jevnlig basis, du kan komme på treff med oss om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Biff Skrevet 1. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jammen det høres ikke så dumt ut Any dog will do hvor mange er dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 hehe Vi er alt fra 2-3 til 15-16 stk med 1 eller flere chi, og noen ganger en york og cavalier også.. Kan sende deg PM jeg når vi har treff neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Biff Skrevet 4. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar