Car00line Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Hvilken farge er Keela? Skal melde henne på valpeshow^^ *edit* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Noe i linja av wolf-sable? http://www.answers.com/topic/finnish-lapph...-norppa-1-jpg-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosselappen Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Jeg ville sagt viltfarget. Hva står det på stamtavlen hennes da? Der må man jo oppgi pelsfarge! Lykke til på valpeshow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Takk for det Nei, den er blank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Jeg synes hun ser viltfarget ut, uten at jeg har noe som helst peiling på Finsk Lapphund i det hele tatt. Edit: Sjekket Dogweb jeg. Der står det at fargen er grå m/tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Spør opdretteren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 De sa grå med tegn, altså oppdretteren Så skriver det jeg. Keela har jo markerte tegn da, viltfarget ser du vel ikke tegnene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Nah jo det gjør du vel. Men jeg vil helt klart si at hun er grå. Men med mulighet for å bli både mer definert eller mer viltfarget! men hvis stamtavlen sier grå med tegn så ville jeg skrivd det! Hun er utrolig pen og gleder meg til å høre hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 31. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 Vel, hun er ikke grå eller viltfarget lenger Slik er fargen hennes nå: Måtte bare legge inn nytt bilde her, for hun har forandret seg så sykt mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Oi! Har mista mye av den "innrammingen" Hva er hun nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 På engelsk tror jeg hun ville blitt kalt wolf sable men å kalle det ulve sobel her høres jo litt merkelig ut. Hun er vel på en måte grå med mørke tegninger?? eller bare grå rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 1. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Oi! Har mista mye av den "innrammingen" Hva er hun nå da? Mhm Nå er hun vel mer sort med tegn eller noe slikt. Spurte dommeren i Grimstad, å han mente hun var det nå På engelsk tror jeg hun ville blitt kalt wolf sable men å kalle det ulve sobel her høres jo litt merkelig ut. Hun er vel på en måte grå med mørke tegninger?? eller bare grå rett og slett Nei, hun er sort med tegninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 hmm hvis du sier det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar