Car00line Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Skrevet 25. Juni 2008 Ja, jeg vil til Stavanger en dag, for å sosialisere Keela med båt og storby med masse mennesker. Men det hadde jo vært gøy å møtt andre folk med hunder herifra da :rolleyes2: Jeg har fri nærmeste fredag, mandag og tirsdag. (Så reiser jeg til Hellas, så det må bli en av dem) Men jeg er ikke kjent i området, eller noe som helst. Noen som vil være med? (Marita, du blir vel med?)
ingervildesaua Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Skrevet 25. Juni 2008 Jeg kan også vere med vis jeg ikke har noen planer :rolleyes2:
Maritaa Skrevet 25. Juni 2008 Rapporter Skrevet 25. Juni 2008 Jeg kan også vere med vis jeg ikke har noen planer :rolleyes2: Ja, veldig bra sosialisering å dra til Stavanger for dere som har valper Bil, båt, buss evt tog + mye folk i byen. Hadde jeg hatt lappen så kunne vi kjørt ut til Bråstein for å gå tur / trene i skogen. Minibuss?
Car00line Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2008 Mm :rolleyes2: Haha, du å den *hadde jeg hatt lappen så kunne vi -- * Joda, minibuss fungerer nok men vi prøver å få det til da Men noen fler må jo være med da^^
Maritaa Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Skrevet 26. Juni 2008 Mm Haha, du å den *hadde jeg hatt lappen så kunne vi -- * Joda, minibuss fungerer nok men vi prøver å få det til da Men noen fler må jo være med da^^ mm
Car00line Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2008 Hehe^^ Mandag og tirsdag er det vertfall meldt opphold Håpte på det var flere som ville være med ?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar