ToneS Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Dagbladet skriver om Verdens styggeste hund som i år ble den kinesiske nakenhunden Gus. Gus har bare 3 føtter og ett øye, OG hudkreft. Matmor sier at premien på 500 dollar skal gå med til behandling av hundens hudkreft. Hva syns dere? Er det ok, at slike konkurraser holdes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Stakars hund. Bra at pengene skal gå til behandling av hunden da, men uansett.. Synes det er teit og nedverdigende at slike konkurranser avholdes. Jeg hadde blitt flau hvis hunden min hadde vært deltaker, men det handler vel bare om penger i USA?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Det der var bare snålt.... Stakkars hund da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Stakkars hund. Jaja, det handler nok bare om penger i USA som du sier Kristin Bergan. Det må jo faktisk også være litt flaut og være hundens eier, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Yes! Hunden min er verdens styggeste! Det blir bare helt rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 tror ikke hunden bryr seg nevneverdig om å bli kåret til verdens styggeste hund, og verdenen vår inneholder så mye rare mesterskap og kåringer fra før, så hvorfor ikke? Dessverre er jeg diskvalifisert for jeg har verdens vakreste hund:P hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Jeg tror heller ikke verken eier eller hun lider av å vinne 500 dollar - eller få den tittelen.. Hva er alternativet når man har en sånn stygging - gjemme den hjemme, avlive den - eller si "skitt au" - javel den er stygg, men jeg er glad i den uansett!? DOG synes jeg det er fryktelig å premiere en hund som har blitt stygg pga skade/operasjoner/sykdom - samt selvsagt er avlet frem for å være ekstra stygg. Ergo er ikke denne vinneren verdig på noen måte - operert bort et ben, mistet et øye og har hudkreft?? Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 Må si meg enig med SusanneL her... Hunden eller eier lider nok ikke noe pga at de har fått denne "tittelen" og 500 dollar.. Men om den hunden i det hele tatt burde vært påmeldt er noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita & lauritz Skrevet 4. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2008 Hunden tar vel ikke seg nær av det, hehe... Men jeg syns nå det blir å nedverdige hunden alikevel. Burde gå ann å skaffe 2700 kr på annet vis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar