Gå til innhold
Hundesonen.no

Rød rundt munn


Recommended Posts

Nå er det mulig jeg er litt hypokonder. Men de siste dagene har Theo vært veldig rød rundt munn. Det virker som han blir litt plaget når jeg tar på det. Burde jeg dra til dyrlegen, eller vente noen dager? Kan det komme fra at han graver en del i hagen? Og har nesten konstant nesen nedi bakken for å lukte? "skrubbsår" kanskje?

post-3582-1214093438_thumb.jpg

jeg håper virkelig at noen kan hjelpe oss. Hilsen bekymret matmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være at han har slikket sig for meget om munden i følge med et insekt stik, men hvis det er det skulle det gerne forsvinde i løbet af et par dage.

Se det an og hvis det ikke forsvinder eller bliver mindre, så kontakt dyrlægen, da det jo sagtens kan være lidt allergi eller noget andet, idet de jo ofte går med snuden i jorden.

Den store af mine havde for et par uger siden en lignende mund, da han gik og slikkede sig efter et myggestik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være at han har slikket sig for meget om munden i følge med et insekt stik, men hvis det er det skulle det gerne forsvinde i løbet af et par dage.

Se det an og hvis det ikke forsvinder eller bliver mindre, så kontakt dyrlægen, da det jo sagtens kan være lidt allergi eller noget andet, idet de jo ofte går med snuden i jorden.

Den store af mine havde for et par uger siden en lignende mund, da han gik og slikkede sig efter et myggestik.

tusen takk for svar :) skal se det ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...