12345 Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Neimen, for et søt nurk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Tusen takk for alle fine navne forslag. Det var kjempe artig å se. Moren heter Olivia og faren husker jeg ikke nå. Men jeg har hørt at han gjør det veldig bra på utstillingene han er med på. Faren heter vel ikke Amigo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 21. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Har du bestemt deg for navn? Nei, det blir ikke bare min valp, det blir hele familien sin. Så må høre hva de synes også. Men det blir mest min på en måte. Men det var mange fine forslag, og nå har jeg ett par navn jeg kunne tengt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Nei, det blir ikke bare min valp, det blir hele familien sin. Så må høre hva de synes også. Men det blir mest min på en måte. Men det var mange fine forslag, og nå har jeg ett par navn jeg kunne tengt meg. Ok. Så bra da. Skriv her da, når du har bestemt deg for navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bill Skrevet 21. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Ok. Så bra da. Skriv her da, når du har bestemt deg for navn Skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Faren heter vel ikke Amigo? Vet ikke hva pappan heter til vanelig, men i stamtavla heter han "chidelias a kiss from a rose" eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Myhre Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Chihuahua er fine hunder, vurderte det selv men det er for lang ventetid på dem og er for dyre for meg men for noen atrige skapninger. Freddy er et passende navn på en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Vet ikke hva pappan heter til vanelig, men i stamtavla heter han "chidelias a kiss from a rose" eller noe i den duren Fant ut hvem det er. Oppdretteren bor rett borti svingen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 E veldig spent på denne kombinasjonen, en venninne av meg skal ha søsteren. Gutten er veldig lik på pappan sin i den alderen en av mine favoritt kh gutter, og halvbror til ene min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 22. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2008 Chihuahua er fine hunder, vurderte det selv men det er for lang ventetid på dem og er for dyre for meg men for noen atrige skapninger. Freddy er et passende navn på en slik. Det er da ikke så lang vente tid... Er du uheldig og treffer p åde oppdretterene som setter deg på venteliste.. ja, da tar det tid! Men de fleste seriøse velger ut ifra mavefølelsen og har ikke ventelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Aww. Pablo var fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar