Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff snart?

HippiPippi

Recommended Posts

Jeg og kan da, hvis det ikke er akkurat den dagen flytte bilen kommer.

V; Mysen.

Jøss.. Flytter du til Mysen? Bare et stenkast unna her det jo.. :) Da kan vi jo gå turer sammen hvis du vil :) Fått meg ny jobb i Oslo jeg, så hverdagene passer dårlig for meg når treffene er i Moss.. men slenger meg gjerne med en helg hvis det passer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.. Flytter du til Mysen? Bare et stenkast unna her det jo.. :) Da kan vi jo gå turer sammen hvis du vil :P Fått meg ny jobb i Oslo jeg, så hverdagene passer dårlig for meg når treffene er i Moss.. men slenger meg gjerne med en helg hvis det passer..

Ja! Det hadde vært koselig, fikk vite av de jeg skal leie hos at det er mange utrolig fine steder fra gården jeg skal bo på :lol:

V; Du må følge litt med ass:p

Og, jeg kan til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg bor hvertfall på jeløy, der lukter det ikke noe :icon_redface: men i byen er det værre :angry:

Noen dager når jeg kommer fra vestfold med ferja så blir jeg skikkelig KVALM når jeg går igjenom byen liksom...

Cavalier&Collie

Du må bli med på neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er på lørdagen, kan jeg og Blondie komme.. På søndagen tror jeg ikke det går noen busser.. Kan ikke en av dere som bor i Moss sjekke når bussene går for meg i helga da? har ikke noen busstabell her.. (vet at bussrutene til Askim står i busstabellene for bybussen også..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er på lørdagen, kan jeg og Blondie komme.. På søndagen tror jeg ikke det går noen busser.. Kan ikke en av dere som bor i Moss sjekke når bussene går for meg i helga da? har ikke noen busstabell her.. (vet at bussrutene til Askim står i busstabellene for bybussen også..)

Askim - Moss på lørdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...