Gå til innhold
Hundesonen.no

Dvergpincher?

Anne

Recommended Posts

Skrevet

Jepp, dette lurer jeg på?

Skal antagelig stille en dp valp i Oltedal og lurer litt på hvordan de skal stilles... Stiller norfolken min og da er det oppstilt, men vet at noen raser skal stilles fritt...

Skrevet

De fleste stiller dem opp. Men har sett noen som fristiller også.

Om det var en valp du skal stille, så ville jeg settet meg ned ved siden av den, sånn at den står med siden mot deg, og stillt den opp med godbit. Da har du sjans å rette på bakbeina om de står feil. Om du fristiller en DP som ikke er trent til det, så er det lett for at den lener seg bakover, og da forsvinner brystet og vinklene foran..

EDIT; så at du pleier å stille hund, så da vet du jo godt hvordan man stiller opp hunder :whistle:

Skrevet

Takker for svar :ahappy:

Dette er en valp ja så hovedfokuset mitt er at det skal være gøy, lite stress og mas, men man vil jo selfølgelig prøve å vise hunden så godt som mulig :hyper: Blir spennende for den er mer propell en det jeg kan huske min var som valp :whistle:

Skrevet

Jupp, så blir nok lettere å få den til å vises bedre om du stiller den selv, og bruker godbit. Da blir det jo positivt og moro for valpen også..

propell er den nok uansett, er en Dvergpinscher :whistle: Lykke til da! Hvilke utstilling skal du stille den på?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...