Kjellis Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Hei, jeg er en svært snill og lekende whippetgutt på 7mnd. Skulle gjerne ha lekt med en eller flere andre whippeter, det har jeg aldri fått gjort enda!! Bor på Selsbakk og om du bor i nærheten så hadde det vært fint om du kunne ta kontakt. Send meg en melding så kan vi avtale en tid og sted. Jeg vet forresten om en glimrende lekeplass i nærheten Hilsen Oliver Whippet
xxx12345 Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Bare et tips: myndeklubben sine hjemmesider har forum. Kanskje enklere å finne noen der?
lisbeths Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 www.sipikira.no har whippeter tror jeg... du kan jo kontakte hun ??
Kjellis Skrevet 3. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Bare et tips: myndeklubben sine hjemmesider har forum. Kanskje enklere å finne noen der? Ja vet, men er ganske lite aktivitet på deres forum, så jeg har alltid foretrukket Hundesonen's forum
Astridk Skrevet 3. Juni 2008 Rapporter Skrevet 3. Juni 2008 Hei Jeg har to whippet frøkener som bestandig er klar for litt lek og moro.
Gjest Skrevet 4. Juni 2008 Rapporter Skrevet 4. Juni 2008 Bor langt langt unna, men jeg må bare si, han var helt nydelig!
ladydiva Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Hei, jeg er en svært snill og lekende whippetgutt på 7mnd. Skulle gjerne ha lekt med en eller flere andre whippeter, det har jeg aldri fått gjort enda! Bor på Selsbakk og om du bor i nærheten så hadde det vært fint om du kunne ta kontakt. Send meg en melding så kan vi avtale en tid og sted. Jeg vet forresten om en glimrende lekeplass i nærheten Hilsen Oliver Whippet Hei! Jeg har 2 whippet jenter i trondheim. Bor for tia på møllenberg. Festningen feks?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar