Monab88 Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Skrevet 27. Mai 2008 Ei vennine av meg har spurt om jeg kan hjelpe henne med å høre litt rundt etter en bolig i Oslo. Hun og samboeren kan ikke lenger bo der de bor nå, og de må finne noe nytt i løpet av sommeren. "Vi er et rolig, koselig par på 26 år, med en snill hund (berner sennenhund-tispe), som ønsker å leie bolig. Vi er ikke-røyk, ansvarsfulle og hyggelige mennesker med sunne vaner og interesser. Vi trenger noe med ett, helst to soverom, ikke mindre enn 60 kvadrat, og maks 7.500 i måneden (inkludert strøm). Parkeringsplass er også et ønske. Fordi vi jobber i Oslo sentrum, trenger vi å komme oss dit rimelig greit med bil eller kollektivtransport, altså må lokaliteten være i stor-Oslo. Siden vi har hund, er det selvfølgelig et stort pluss om det ikke er så langt til skog og mark." Hvis noen vet om noe, så rop ut!
Nirm Skrevet 27. Mai 2008 Rapporter Skrevet 27. Mai 2008 Har de lagt ut annonse på Finn.no? Jeg fikk bolig kjapt etter at jeg la ut annonse der...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar