Lazita Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 ja ja en tur til bryne nesten uten nytte. borsett fra å få levert valpene så var jo den turen ikke noe særlig å skryte av da (hvis vi ser vekk i fra en helg sammen med eierene til faren av valpene da). både aiwa og astrix gikk ut av ringen med blått(for dommeren synes de var for store) så hadde jeg husket på forhånd at hun ikke likte store hunder så hadde jeg no aldri meldt dem på, men mne gjort er gjort(ogrein er rein ) her stiller jeg aiwa som holder standarden for samojed tisper også vinner en tispe som er nesten like liten som Astrix??? :-o og den tispen ble big 5 :-o jada hun var fin da men helt alvorlig den så jo ut som en japaner :? :-o med japanerene var jo det greit nokk, astrix er en stor gutt og de minste hundene vant jo der også. og siden det var kjent folk så er jo det helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 oisann... ja det var jo ikke akkurat så festlig da... Blir litt hissig når dommere sender ut hunder som holder standaren. Det er greit at dommere kan ha preferanser, og kanskje like hunder som er små/store men å sende ut en hund som holder rasestander er HELT feil etter min mening!! Du får komme ned igjen 29 oktober heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 æsj. liker ikke slike dommere! bedre lykke neste gang da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 uff, det der var kjedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 15. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 oisann... ja det var jo ikke akkurat så festlig da... Blir litt hissig når dommere sender ut hunder som holder standaren. Det er greit at dommere kan ha preferanser, og kanskje like hunder som er små/store men å sende ut en hund som holder rasestander er HELT feil etter min mening!! Du får komme ned igjen 29 oktober heller da! var det japaner klubben som skal ha då? den reiser jeg ikke på for da får jeg bare stilt 1 hund så det gidder jeg ikke. ja altså når standarden for en samojed tispe er 53 + - 3 cm så er det litt surt å se en tispe som er sikkert ikke noe høyere en 45cm vinne også står en igjen med en tispe på 53cm og får en blå sløyfe :-o da kan en jo begynne å lure på om standarden i alle bøker en leser er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunette88 Skrevet 16. September 2005 Rapporter Share Skrevet 16. September 2005 Litt kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 16. September 2005 Rapporter Share Skrevet 16. September 2005 var det japaner klubben som skal ha då? den reiser jeg ikke på for da får jeg bare stilt 1 hund så det gidder jeg ikke. ja altså når standarden for en samojed tispe er 53 + - 3 cm så er det litt surt å se en tispe som er sikkert ikke noe høyere en 45cm vinne også står en igjen med en tispe på 53cm og får en blå sløyfe :-o da kan en jo begynne å lure på om standarden i alle bøker en leser er feil. ja, sånt er aldri gøy å oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar