Gå til innhold
Hundesonen.no

Hver sjette ulv blir drept ulovlig

Artemis

Recommended Posts

Skrevet

Det er vel bare 1 ulveflokk igjen i Norge? Eller er det 2? (eller tar jeg heeelt feil? :icon_clapping: )

Jeg har aldri skjønt meg på folk som skyter dyrearter som er utrydningstruede. (for det er de? Ikke sant?)

Skrevet
Det er vel bare 1 ulveflokk igjen i Norge? Eller er det 2? (eller tar jeg heeelt feil? :wub: )

Jeg har aldri skjønt meg på folk som skyter dyrearter som er utrydningstruede. (for det er de? Ikke sant?)

Tror de eneste ulveflokkene lever i dyreparker. I norge er det vel stort sett alene steifere av ulv. Kan jo hende de kaller 2 ulver som er sammen litt for en flokk , men det synes jeg blir litt feil:)

Skrevet

Tror det bare er noen få flokker igjen ja.. Desverre blir det en del innavl på de ulvene vi har i Norge, for vi skyter alt av ulv som rører seg innenfor Norskegrensen (fra Sverige osv). Dermed blir det ikke noe nytt blod inn i flokkene.. (har jeg lest... )

Syns det er veldig trist og unødvendig at de skytes.. :wub:

Hvis bøndene er redde for sauene sine kan de vel ha på gjerde eller noe sånt? de trenger jo ikke å gå helt fritt rundt? Ikke at det stopper alle rovdyr osv, men det må da hjelpe litt?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...