Synne N Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Nå når det har blitt vår ute og solen ikke forsvinner med en gang vi har kommet hjem fra jobb/skole så tenkte jeg det hadde vært kjekt med en tur på hellestøstranda Alle som vil være med kan jo bare melde seg slik at vi kan finne ut dag og klokkeslett. Hadde vært kos hvis vi ble mange :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Blir gjerne med :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Jeg vil gjerne være med :angry: Vi er bare i Stavanger i helgene da. Går på skole i Sauda i ukene så da er jeg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 10. April 2008 Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Jeg vil også gjerne bli med. men kan ikke si noe garantert altså.. :S . Hvor er denne hellestø stranda forresten :angry: ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 10. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2008 Så bra at flere ville bli med :angry: Hellestøstranda ligger på tjelta hvis du vet hvor det er Hva med neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 14. April 2008 Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Hva med et sted hvor det går ann å ta tog.. Jeg tror ikke jeg har så mange muligheter på å komme meg bort til stranda :S . Jeg vet at det er noen strender i ogna området, der skulle det gå ann å ta tog. EDIT: Ser at ogna er helt motsatt av stavanger. Derfor blir kanskje det litt for langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 14. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 hmm, det er jo litt langt til ogna da.. Hva med sørmarka? Det er bare å ta 5a fra stavanger sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 14. April 2008 Rapporter Share Skrevet 14. April 2008 Hmm.. Jeg er ikke særlig kjent i stavanger området, men visst noen møter meg i stavanger så ville jeg blitt litt tryggere . Må få med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 21. April 2008 Rapporter Share Skrevet 21. April 2008 Blir gjerne med på tur en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar