Madeleine Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Chinny døde desverre for en liten stund siden , men jeg har nå fått 2 søte ninegutter da De heter Sacco og Chondrus (begge er kastrert). De ble kjøpt hos oppdretter siden det er det tryggeste (hvis oppdretteren er en seriøs oppdretter da). De blir 5mnd 11. April, og er rasen minirex med rexpels såklart (god silkemyk rexpels). Saccop er viltgrå-farget og Chondrus er brun-farget. De kom hjem til meg 26-01-08. De blir store nienr, og har fått sin egen hjemmeside; www.ninegutta.webs.com Til fòr får de den beste pelletsen (Oxbow + Oxbow-høy) De sikler etter pellets og gjør alt for å få det, så de er flinke i triks osv... (de kan ikke hoppe agillity siden jeg ikke har trent dem, og har ikke tenkt til å gjøre det heller). Legger ut noen bilder av The Boys her jeg: kosegutta mine Sacco-gutten Chondrus-gutten
Miss-Pernille Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Skrevet 29. Mars 2008 Så nydelige. Du er vel på kanin.org også? Jeg har sett deg og gutta dine der.
Madeleine Skrevet 30. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2008 Ja jeg er medlem på kanin.org også og tusen takk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar