Gå til innhold
Hundesonen.no

Min nydelige katt Obelix.

Miss-Pernille

Recommended Posts

Her er bilder av min nydelige 4 år gamle katt Obelix.

På det siste bilde ser du litt av huden hans, siden vi var hos dyreklinikken og barberte bort en del floker/knuter som han hadde i pelsen og det var nok deilig for han og få bort de ubehagelige flokene/knutene.

Nå er han mye mer kosete og gladere enn det han var med de ubehagelige flokene/knutene.

Nå har jeg blitt flinkere til å gre han i hvertfall, ikke noen floke eller knute på han nå nei. :brr:

Her ser du kanskje noen floker på magen.

Image005_6.jpg

Se, glad katt. :P

Image023_24.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :-) Minner meg om min gamle katt, en blanding av perser og skogskatt ved navn Buster. Han fikk ingen floker siden han alltid var innendørs og han likte å bli gredd, men jeg kan tenke meg at det er ubehagelig for en katt å få de. Jeg brukte en grov stålkam som jeg dro sakte gjennom pelsen og katten elsket det.

Her er et dårlig bilde av ham. Se hvilken flott pels han hadde:

post-451-1205975684_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :-) Minner meg om min gamle katt, en blanding av perser og skogskatt ved navn Buster. Han fikk ingen floker siden han alltid var innendørs og han likte å bli gredd, men jeg kan tenke meg at det er ubehagelig for en katt å få de. Jeg brukte en grov stålkam som jeg dro sakte gjennom pelsen og katten elsket det.

Her er et dårlig bilde av ham. Se hvilken flott pels han hadde:

post-451-1205975684_thumb.jpg

For en nydelig katt, ja, Obelix har alltid likt å bli gredd, har sånn kam som du har, men han har nok vært i noen slåsskamper antar jeg og vi glemte å gre han en del en periode, ble for mye med de andre dyrene, men nå grer jeg han hver dag (bortsett fra i dag, han har nesten ikke vært inne) men når han kommer i dag eller i morgen skal han bli gredd. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...