Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukivalp 8 mnd forsvunnet

Tøfflus

Recommended Posts

Etter tillatelse fra eier legger jeg ut denne etterlysningen her. Riktignok er dette i Sverige, Nykøping, men kanskje noen kjenner noen, eller har sett han, og ikke vet han er på rømmen.

"Ung salukipojke (8 mndr) kom till Nyköping i måndags kveld og slet sig. Försvann bakom kvarnen i Runtuna och sen dess sedd i området Granesta. Han ble sist sett i Granesta onsdag ca kl 1430. Han kan oppholde i dette området, men kan også ha sprungit vida omkring.

Han er ganske skygg men vil gärna ha kontakt med folk. Han er gylden/krem i fargen, venstre framtass er hvit med rödbrune flekker. Han har mörke ögon og nos och han heter Nadem.

Bilder finns på min hjemmeside http://www.kennelbiscotti.com/english/saluki-available.html

Kontakt meg gjerne på telefon +47 47653123 eller Ragnhild på tel +46 736375214 eller Bengt på tel +46 704769507"

Igår tok en ettersøkshund spor, men dessverre fant de han ikke. Alle instanser er informert; radio, politi, taxi, postbud, hundefolket og alle biler stoppes og blir spurt om de har sett han. Folk er ute å leter dag og natt.

All hjelp, tips etc mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...