ingervildesaua Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 heihei, jeg skal stille en flat i Ølen, og den er aldri blitt klipt før. Kan noen si meg hvordan de skal klippes, evnt bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 De skal finpusses fra ørene og ned langs halsen til brystbenspissen. Klipp også fanene på bena og halen. Ørene skal se nesten korthåret ut - stuss dem slik at ingen pels henger ut fra øret, om du skjønner hva jeg mener. Pelsen mellom tærne bør klippes bort slik at potene får den runde formen de skal ha. Ikke lett å forklare over nett, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Side med klippetips. Bare ikke klipp altfor mye, iallefall ikke for mye på buksene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Som jeg sa rådfør deg gjerne med noen som klipper golden om det ikke finnes noen som klipper flat. Om det ikke er likt er det i hvertfall mye felles... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar