tm100021 Skrevet 19. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 Det tar kanskje 15 min.. Det tar MAKS 15 min å gå liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 Neida, de 30 min er fra Horten:-) de gatenavna er i moss vennen min hihi.. jeg går fortsatt ikke 30 min med en valp på 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 når man har med valp så tar det med ett litt lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 Vis du tenker på kartet jeg satt inn til deg så er Start ved Båten. Rustadbrygga 5 3187 Horten. Men glem det kartet. Som de andre sier tar det max 15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 når man har med valp så tar det med ett litt lengre tid. Har du ikke flere bikkjer da:p ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 Har du ikke flere bikkjer da:p ? joda jeg har nok haha... du vil ikke at jeg skal ha med mumu valp hihi når starter det greiene her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 parkerings plassen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 19. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2008 joda jeg har nok haha... du vil ikke at jeg skal ha med mumu valp hihi når starter det greiene her da? er den så¨liten at du kan bære den da? eller ha den i noe eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Wee! Egen kategori og greier nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Wee! Egen kategori og greier nå. Vi savna deg^^ Okay...Tur neste gang? Det er en kjempefin skog her, foreslår den... Vi kan møte opp hos meg og gå ditt? Vi kan jo også ha med engangsgrill og pølser og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 takk for idag alle sammen. Theo ligger å sover som en stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Vi har koset oss i dag. Kalt men hyggelig. Felix begynner og bli litt flinkere mot andre hunder også (kommer seg ihvertfall) Okay...Tur neste gang? Det er en kjempefin skog her, foreslår den... Vi kan møte opp hos meg og gå ditt? Vi kan jo også ha med engangsgrill og pølser og slikt Det blir vi med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Vi savna deg^^ Okay...Tur neste gang? Det er en kjempefin skog her, foreslår den... Vi kan møte opp hos meg og gå ditt? Vi kan jo også ha med engangsgrill og pølser og slikt Så godt å være savnet. Vi henger med på tur ja. Bare vi har fri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Her kommer noen bilder (ikke verdens beste da men) Masse lek og moro Og til sist denne lille kose bamsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Så ut som hundene koste seg noe veldig. Var jo masse nye hunder der i dag og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 søte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Noen bilder fra idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 så nusselig jeg tar meg den frihet å låne noen bilder som jeg kan legge inn på Theo sin tråd håper det går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Hvem var den søte brune Boxeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Den tigra boxeren var fra Sverige et sted. Fikk ikke med oss mer, for den dro hjem ganske fort.. Tror ikke de er på sonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Så koselig ut Jeg vil å være med Hvor lang tid tar det fra drammen til moss a? Det går tog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Den tigra boxeren var fra Sverige et sted. Fikk ikke med oss mer, for den dro hjem ganske fort.. Tror ikke de er på sonen? nei de er ikke på sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Har også lyst til å være med på tur en dag:) Jeg bor jo rett ved skogen her jeg da:) Men er det snakk om en kjempe lang tur? Ingen av mine kan gå sånn kjempe langt.. Begge er skadet:P Goldie blir forhåpentligvis snart frisk igjen da, men på han andre er det nok mest sannsynlig en kronsik skade.... Huff og huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2008 Tigret ? Syns den så rødbrun ut jeg ?! Eller var du der med tispa di, BB ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2008 Så koselig ut Jeg vil å være med Hvor lang tid tar det fra drammen til moss a? Det går tog? Oslo-Moss! Tar ikke så langt tid til Moss fra oslo Har også lyst til å være med på tur en dag:) Jeg bor jo rett ved skogen her jeg da:) Men er det snakk om en kjempe lang tur? Ingen av mine kan gå sånn kjempe langt.. Begge er skadet:P Goldie blir forhåpentligvis snart frisk igjen da, men på han andre er det nok mest sannsynlig en kronsik skade.... Huff og huff.. Jeg vet ikke hva dere synes er langt da... Der jeg tenkte tar det vel sånn ca... 40 min til og 30 fra? Så stopper vi og griller før vi går tilbake? Når kan folk da? Når har du fri Mikkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar