Nirm Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Hahah det er fint, ja la oss planlegge treff etter fotobakgrunn Malin, ikke vær redd.. det blir nok mange treff Ehm.... ja. Er det ikke normalt å planlegge turer etter hvor man kan få fine bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 ååå men ååå nå var det jeg som liksom skulle "starte" ett treff så kan jeg ikke være med typisk... også blir det sikkert kjemp lenge til neste igjen... jaja har ikke noe imot å kose med theo på egenhånd Det er ikke lenge mellom hver gang vi har treff har jeg lagt merke til! Vi er flinke til å samles ^^ Hva med Nesparken? Kanskje litt fler folk der på en lørdag da, men om det blir fint fotovær, så er det litt penere bakgrunner der... Hahah det er fint, ja la oss planlegge treff etter fotobakgrunn Ehm.... ja. Er det ikke normalt å planlegge turer etter hvor man kan få fine bilder? SELVSAGT er det normalt å finne treff sted med fin fotobakgrunn Nesparken hørtes bra ut, jeg var der igår og likte stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Jeg vet ikke helt om jeg får hvert med den 15. Men skal prøve. Og hvis jeg finner Nesparken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Om jeg finner noen som kan kjøre meg så kommer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Bikkjene mine lider av svømme-fetish, skal vi være i Nesparken finner dere oss nede i vankanten.. uansett hvor få grader det er i vannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2008 Det er ikke lenge mellom hver gang vi har treff har jeg lagt merke til! Vi er flinke til å samles ^^ SELVSAGT er det normalt å finne treff sted med fin fotobakgrunn Nesparken hørtes bra ut, jeg var der igår og likte stedet! Godt at jeg ikke er eneste.... Jeg vet ikke helt om jeg får hvert med den 15. Men skal prøve. Og hvis jeg finner Nesparken da Nesparken skal du da alltids finne. Ikke så langt fra Meløsparken egentlig. Om jeg finner noen som kan kjøre meg så kommer jeg også Håper du finner noen som kan kjøre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HippiPippi Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Hva med ett treff den 21.Mars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Vi skal ha et treff den 15 Hva sier dere til klokka to? Jeg kan sikkert bli med den 21og men må se ann litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Klokka to høres utmerket ut. Da rekker jeg å pakke litt både før og etter (for jeg har vel sagt at jeg skal på kurs? ) 21. jobber jeg, så da kan jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Så var det meg og min stedsans Nesparken, er det den som ligger ved Mossehallen, eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Så var det meg og min stedsans Nesparken, er det den som ligger ved Mossehallen, eller?? Riktig rikgtig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lenekw Skrevet 11. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2008 Så kjekt, kan jeg og Susi henge oss på? Susi - en 3 - 4 mnd gammel mudi :-) Men så kom jeg på at jeg reiser jo til Stavanger i påska :-( Håper dere skal ha flere treff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Ikke sant Lill skal ta med sine nybakte boller til oss i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 13. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Selvfølgelig skal Lill det, hvem sier noe annet? ( forresten er det ikke laurdag?) *Ser stygt å en som ikke har sendt bilder av Bosse* Til Lene-Kristin, joda vi skal nok ha flere treff ingen fare hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2008 Idag er det fredag Så imorgen lørdag Hvis det er mer igjen etter imorgen så skal jeg ta med det på treff, eller hvis jeg har tid til å bake mer imorgen .... Hva gjør jeg ikke får soniser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Selvfølgelig skal Lill det, hvem sier noe annet? ( forresten er det ikke laurdag?) *Ser stygt å en som ikke har sendt bilder av Bosse* Til Lene-Kristin, joda vi skal nok ha flere treff ingen fare hehe.. Klokken hadde passert midnatt... *løper og sender Bossebilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
talemarie Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Jeg har en liten labradorgutt på drøye 9 uker... Kanskje vi også henger oss med på treff den 15.mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Dere er hjertelig velkommen ! Jeg tar med boller imorgen hoho ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Jeg har en liten labradorgutt på drøye 9 uker... Kanskje vi også henger oss med på treff den 15.mars Heng dere med. Nå får vi boller også jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Jeg kommer, hvis det er greit for dere at jeg har med min datter på 8år også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2008 Greit får meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Okay folkens, klokka to på parkeringsplassen utenfor mossehallen? Jeg har enda ikke heeelt bestemt meg hvem jeg skal ha med meg...Det blir enten gale-shakk eller Tessa...Selv om jeg føler at jeg nesten må ha med Tammy engang siden hun enda ikke har vært med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Vi kommer med Mira i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Jeg & Bosse kommer vi å ;D Tar det med begge eller bare Mira? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2008 Jeg & Bosse kommer vi å ;D Tar det med begge eller bare Mira? Tar bare med Mira i dag. tror det holder :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar