TrudeM Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Rakk dessverre ikke i dag:( Men neste gang skal jeg komme! Var det hyggelig i dag da? Noen som har bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Mikkel har! Jeg må finne kameraet mitt så har jeg noen og, veldig dårlige dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Koselig var det i dag og. Laster opp bilder til maskina nå. Batteriet var nesten tomt, så det måtte lades først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Ja, bilder vil vi ha, mine ble ikke så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hundene mine glimter med sitt fravær, da de var pent henvist til bilen det meste av dagen etter hver sin lille treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Ååå så fine bilder Vi har jo verdens beste hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Vi har det ^^ Bosse er verdens nydeligste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Hihi Kjempe fine bilder. Og kjem pe fin dag også Btw, Lill husker du hva du skulle sk\jekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Jeg foreslår ett hundetreff raskt etter den 14 mars hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Jeg er med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Ikke noe før det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Ikke noe før det? hehe dere kan vel sikkert ta ett. men jeg henter Theo den 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 hehe dere kan vel sikkert ta ett. men jeg henter Theo den 14 Ja, unnskyld. Får jo ikke vofsen før du. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2008 Hva med lørdag den 15? (16 reiser jeg nemlig på kurs ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 hehe dere kan vel sikkert ta ett. men jeg henter Theo den 14 Det passer for meg:) Hvilken rase er Theo da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Det passer for meg:) Hvilken rase er Theo da? Theo er en jack russell terrier også må jeg inrømme at jeg skrev feil dato. fordi det er den 15 jeg skal hente han. burde vel egentlig vente ett par dager også eller? hmm... har forresten folk hørt om torderødhagen på jeløya? det er en veldig fin plass. skjermet fra trafikk, stor gressplen og tilogmed en liten skog å bryne seg på hadde kanskje det vært noe kanskje? ellers har jeg ikke noe i mot melløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Aldri vært på torderødhagen. Du gleder deg ikke lite mikkel ? Jeg blir med den 15.. Men ikke sånn kjempetidlig da, siden det er lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Jeg vet ikke om jeg er så keen på torderødhagen med mange hunder, for de stygge schæferne hopper over gjerdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Jeg vet ikke om jeg er så keen på torderødhagen med mange hunder, for de stygge schæferne hopper over gjerdet haha jeg har ikke sett de på flere år sikker på at de er døde neida men skjønner det. kan uansett ikke 15 så da spiller det jo ingen roll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 haha jeg har ikke sett de på flere år sikker på at de er døde neida men skjønner det. kan uansett ikke 15 så da spiller det jo ingen roll jeg så de her om dagen, og det er flere hunder som har blitt "angrepet" av de. Sikkert greit når det er 1 eller 2 hhunder der, emn vil ikke ta sjansen når det er mange hunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 jeg så de her om dagen, og det er flere hunder som har blitt "angrepet" av de. Sikkert greit når det er 1 eller 2 hhunder der, emn vil ikke ta sjansen når det er mange hunde oj! er det de burde vhertfall ha de inne. teite mennesker ødeleger slik for andre men jeg kan hvertfall ikke dra med theo langt ut på meløs samme dag som jeg har hentet han. så dere får ta turen dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 oj! er det de burde vhertfall ha de inne. teite mennesker ødeleger slik for andre men jeg kan hvertfall ikke dra med theo langt ut på meløs samme dag som jeg har hentet han. så dere får ta turen dere Ja, de hopper over gjerdet nemlig hehe det skjønner jeg.. kan sje jeg stikker innom deg med bosseliten etter jeg har vært på melløs.. må jeg hilse på pusen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 ååå men ååå nå var det jeg som liksom skulle "starte" ett treff så kan jeg ikke være med typisk... også blir det sikkert kjemp lenge til neste igjen... jaja har ikke noe imot å kose med theo på egenhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Aldri vært på torderødhagen. Du gleder deg ikke lite mikkel ? Jeg blir med den 15.. Men ikke sånn kjempetidlig da, siden det er lørdag Ikke i det hele tatt.... Hva med Nesparken? Kanskje litt fler folk der på en lørdag da, men om det blir fint fotovær, så er det litt penere bakgrunner der... ååå men ååå nå var det jeg som liksom skulle "starte" ett treff så kan jeg ikke være med typisk... også blir det sikkert kjemp lenge til neste igjen... jaja har ikke noe imot å kose med theo på egenhånd Blir sikkert ikke så lenge til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2008 Ikke i det hele tatt.... Hva med Nesparken? Kanskje litt fler folk der på en lørdag da, men om det blir fint fotovær, så er det litt penere bakgrunner der... Blir sikkert ikke så lenge til neste gang. Hahah det er fint, ja la oss planlegge treff etter fotobakgrunn Malin, ikke vær redd.. det blir nok mange treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar