tm100021 Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Jeg kan hele dagen egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Har fri jeg og, men nekter å stå opp tidlig... Så kan vi droppe soloppgangstur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Men Mikkel da... Nå ble jeg skuffet... Ikke sminker du deg får oss, og ikke vil du gå soloppgangsturer! Hva skal det bli av deg?! Men, greit da... Det går vel bra Skal vi si litt sånn midt på dagen? Ikke sånn rett før sola går ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Men Mikkel da... Nå ble jeg skuffet... Ikke sminker du deg får oss, og ikke vil du gå soloppgangsturer! Hva skal det bli av deg?! Men, greit da... Det går vel bra Skal vi si litt sånn midt på dagen? Ikke sånn rett før sola går ned Blir ingenting av meg tydeligvis... Kan vi ikke møtes i ett to tida da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Jepp, passer her ihvertfall... I det store grønne greiene vi var i sist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Passer for meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Jeg vil bare minne kort om denne, så dere kan få egen trefftråd nå som denne har fått en del svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Vi burde få en egen Østfoldkategori ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Jeg kan ikke torsdag klokka 2... Får henge meg på en annen gang isteden... :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Jeg kan ikke torsdag klokka 2... Får henge meg på en annen gang isteden... :closedeyes: Ja, du må bli med en annen dag, Linn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Vi burde få en egen Østfoldkategori ja... Lager du da? Meen, på gressplene, torsdag klokka to da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 gressplenen faktisk.. den ja ja .. hmm nei.. skjønnte ikke vilken jeg den med gjerdet eller den med ikke gjerdet? jeg er med enny ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Den inngjerede? Eller, det spiller forsåvidt ingen rolle for meg, jeg kommer ikke til å slippe galingen min uansett hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Lager du da? Meen, på gressplene, torsdag klokka to da? Vi må visst være 10 stykker som vil ha en Østfoldkategori... Så får vi det. Hvilken av plenene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Er ikke helt sikker på hvor det ligger jeg da. Kommer fra råde. Er det ved melløs stadion? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 ja! Hvis du vet hvor shell stasjonene er så er det rett på andre seiden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Det blir på den inngjerede da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malinholmgren Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 ånei jeg vil ååå men har ingen hund enda til torsdag hehe får være med neste gang da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trigun Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2008 Er det denne uken det er treff? Jeg kan ikke da, men skal dere ha et nytt treff snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 ånei jeg vil ååå men har ingen hund enda til torsdag hehe får være med neste gang da... Du kan komme og kladde på våre og glede deg enda mer til å få egen hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Bare å komme som Mikkel sier! Vi kommer helt sikkert til å ha et nytt treff etter denne og Trigun Sees imorgen klokken to på den inngjerede da folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 27. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2008 Er ikke sikkert at jeg kan komme allikevel, men skal prøve å rekke det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Håper du rekker det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 28. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Ja, da har jeg hvert med på mitt første treff Det var kjempe koselig. Takk for i dag til dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2008 Jeg tror Mikkel har noen bilder han kan dele jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar