Jane Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 * kommer nytt innlegg med MINDRE bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 HERREGUUUUD da... hvordan i huleste heita skal jeg få bildene mindre i strl !?? Dette var jo nesten flaut, men ser du at jeg har fått meg photobucket eller Lill ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Hmmm får ikke lagd de mindre jeg, trykker på resize, men når jeg legger bilde inn så blir det normalstrl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 sorry men må gjøre det sånn jeg : http://img509.imageshack.us/my.php?image=h...treff029cl5.jpg http://img519.imageshack.us/my.php?image=h...treff025dd3.jpg http://img519.imageshack.us/my.php?image=h...treff015tu5.jpg http://img519.imageshack.us/my.php?image=h...treff008oi3.jpg http://img519.imageshack.us/my.php?image=h...treff006hd1.jpg http://img519.imageshack.us/my.php?image=h...treff005ey1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Ser ut som om dere hadde det koselig. kanskje jeg kan slå meg med en gang. Må innrømme at mine hunder er alt for lite sammen med andre hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Ser ut som om dere hadde det koselig. kanskje jeg kan slå meg med en gang. Må innrømme at mine hunder er alt for lite sammen med andre hunder. Da må du bli med neste gang, jo flere - jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Takk for trivelig efta. Selv om vi var litt usosiale og trente litt og da Det må til når man har nye steder og forstyrrelser... Og det var skremmende å se at Lill og jeg har vært for mye her inne altså.... Noen bilder fra i dag. De ble ikke så bra pga dårlig lys da, men men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2008 så fine bilder, Nirm, men nå hadde du ordentlig kamera også heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Bare så hyggelig dag men hyggelige mennesker å fine fine hunder ;D Må ikke bli for lenge til netse gang da folkens! Fine bilder :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Nei, helt enig! Det var så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Så, folkens... Noen som er opplagt til et nytt treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 ja, hva med torsdag igjen neste uke:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Passer nok her! Tid ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Jeg blir med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Torsdager har jeg fri, så vi kommer gjerne innover en tur. Så sant ikke Vida står da.... (men da kan jeg jo få pass til henne, og så kan jeg og Nirm ha en liten guttetur til Moss ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Har lyst jeg også men vet ikke om jeg tør Virker som dere driver masse med utstillinger og lydighet, noe det ikke finnes så mye i hos meg. Men jeg kan kanskje lære litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Har lyst jeg også men vet ikke om jeg tør Virker som dere driver masse med utstillinger og lydighet, noe det ikke finnes så mye i hos meg. Men jeg kan kanskje lære litt Vi er bare ekle og står og trener i hvert vårt hjørne og ser sur ut. Egentlig så trente vi nok snakketøyet mest, så det er bare å komme en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Hahaha... Vel, den eneste som var flink og trente noe forrige gang var vel Mikkel, tro meg... Vi stod mer eller mindre i en klynge og snakket og snakket... kanskje vi bør være flinkere neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki72 Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Ja da skal jeg prøve å få tatt meg en tur Trenger å komme ut lit både jeg å dyra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Ja du må jo være med Ingen trening på meg å bosse værtfall. Kun Sosialt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Nydeligste lille Bosse! Jeg tar kunn med meg Shakk, og vi har nok med å bare stå der, og kanskje trene litt utstilling siden jeg har litt forstyrrelser da.... Så, samme sted eller? Når på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Jeg blir også med:D Samme for meg når på dagen det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Når er folket ferdig med jobb og skole da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Nydeligste lille Bosse! Jeg tar kunn med meg Shakk, og vi har nok med å bare stå der, og kanskje trene litt utstilling siden jeg har litt forstyrrelser da.... Så, samme sted eller? Når på dagen? heh ;D han er en liten sjarmør, men ikke la deg lure Jeg har fri, så egentli samme for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar