Devana Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Skrevet 18. Desember 2007 Noen som har et valpekurs i Bergen å anbefale? Evt. har erfaring med Fjellanger hundeskole?
trevi Skrevet 18. Desember 2007 Rapporter Skrevet 18. Desember 2007 Fjellanger hundeskole anbefales på det sterkeste. Kjør på med pakkeløsningen deres, så får du både valpekurs og grunnkurs ("unghundkurs"). De trener kun positive metoder, og det er VELDIG lærerikt å gå der... selv for folk som har hatt hund en stund Neste valp er på vei her hjemme, og jeg kommer garantert til å bruke Fjellanger igjen på denne og.
Devana Skrevet 18. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2007 Takk Roma. Da tror jeg at jeg skal satse på det.
Lazita Skrevet 19. Desember 2007 Rapporter Skrevet 19. Desember 2007 Askøy hundeklubb sine kurs kan annbefales. Ikke fullt så dyre som fjellanger men kjører samme politikken i opplæring av hund. Valpekurset kan jeg absolutt annbefale, pleier å være 2 instuktører der og begge kjempegreie og flinke å lære fra seg.
Devana Skrevet 13. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2008 Nå har vi begynt på valpekurs, det ble Fjellanger og vi er ganske fornøyd. En veldig hyggelig instruktør som virker som om kan lære oss mye.
12345 Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Skrevet 20. Januar 2008 Jeg går på Fjellanger hundeskole med min Cairn Terrier. Det anbefaler jeg på det sterkeste. Jeg føler min hund er blitt så flink siden vi begynte. Og jeg vet at det er flere som anbefaler Fjellanger hundeskole. b]
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar