Gå til innhold
Hundesonen.no

Trene hjemme ?

Oscar ll

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har fått beskjed av trener om å trene agility hjemme. Har satt noen slalomstaver i bakken med ca. 60cm mellomrom, trener litt på sitt/dekk osv. på stupper og sånne ting, og han må ballansere på ting, hoppe opp på ting og ned fra ting osv. Også har vi trent lit på hopp over stubber.

Har dere noen forslag til hva man kan trene på hjemme? Når man ikke har agilitybane å trene på. Hva trener dere på??

Skrevet

Hei, jeg har en sånn tunnell fra royal canin som jeg kjøpte på en dyrebutikk engang. Den kosta ikke så mye, 100 kr eller noe, så det kunne jo vært en ide? Den er ikke sånn kjempe stor, og når den er pakka sammen så blir den helt flat.

Du kan jo lære inn høyre og venstre, vent, og fremadsending eller noe?

Skrevet
Hei, jeg har en sånn tunnell fra royal canin som jeg kjøpte på en dyrebutikk engang. Den kosta ikke så mye, 100 kr eller noe, så det kunne jo vært en ide? Den er ikke sånn kjempe stor, og når den er pakka sammen så blir den helt flat.

Du kan jo lære inn høyre og venstre, vent, og fremadsending eller noe?

Oi! Takk for tipset! Tror jeg må skaffe meg en sånn en :D

Skrevet
På www.jamihundsport.se kan du kjøpe hinder som er smarte å ha hjemme. Jeg har kjøpt både slalom, tunnel og hinder :D

Ah, god ide :o

Nå vet jeg hva jeg skal titte på resten av kvelden :o

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...