Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyttårsaften

Karina&Chica

Recommended Posts

Hundeeigarar som går og kvepp og hyler av smell og lys, signaliserer til hunden sin at dette er farlig. Eg meiner at første nyttårsafta til hunden, bør ein ta den med seg ut litt før midnatt. (Då er det litt sporadisk smelling frå tullingane som ikkje kan vente). Gå litt rundt og late som ingenting når det smell. Har vert heldig med vår hund. Men mor sin lille chinese crested ligg i badekaret og skjelver. ( Mor kvepp og hoppar:)

GOD NYTTÅRSFEIRING :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeeigarar som går og kvepp og hyler av smell og lys, signaliserer til hunden sin at dette er farlig. Eg meiner at første nyttårsafta til hunden, bør ein ta den med seg ut litt før midnatt. (Då er det litt sporadisk smelling frå tullingane som ikkje kan vente). Gå litt rundt og late som ingenting når det smell. Har vert heldig med vår hund. Men mor sin lille chinese crested ligg i badekaret og skjelver. ( Mor kvepp og hoppar:)

GOD NYTTÅRSFEIRING :icon_fun:

Vell... Klart at nervøs oppførsel smitter, men det er også mangen hunder som er skuddredd uten at de er blitt påvirket av noen negative siganaler eller opplevelser. Noen raser og individer er også mer engstelig enn andre, jeg ville nok ikke dratt med ut en skvetten valp på nyttårsaften. Mulig jeg er overhysterisk, men men :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...