Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor lang tid tar egentlig et brukt kjøp?

maybe

Recommended Posts

Skrevet

Siden jeg ikke er så bevandret i kjøp over nett så må jeg bare høre. Hvor lang tid er det vanlig at det tar fra man overfører pengene til man har varene hjemme?

Skrevet
Siden jeg ikke er så bevandret i kjøp over nett så må jeg bare høre. Hvor lang tid er det vanlig at det tar fra man overfører pengene til man har varene hjemme?

Mener du hvor lang tid det tar ved bruktkjøp? Dette er jo ganske umulig å si, er det ikke? Det avhenger vel av den personen som sitter med tingen opprinnelig? Men for å si det slik, tar det merkelig lang tid, så har man vel blitt lurt vil jeg anta.

Hvis du har kjøpt hos nettbutikker, så vil jo dette også variere stort.

Skrevet

Ja, enten har jeg blitt lurt eller så har det skjedd noe som har forhindret henne til å sende meg bøkene. Har ikke sett henne her på en stund.

Skrevet
Ja, enten har jeg blitt lurt eller så har det skjedd noe som har forhindret henne til å sende meg bøkene. Har ikke sett henne her på en stund.

Antar at jeg vet hvem du snakker om, og vil bare si at jeg har kjøpt ting av henne før uten problemer, og anser henne for å være til å stole på :)

Vet ikke hvorfor du ikke får tingene dine, men har du ikke mail eller telefonnummer til henne?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...