Angilja Skrevet 20. November 2007 Rapporter Share Skrevet 20. November 2007 Har lyst til å prøve bittløst hodelag på islandshetsten min. Vet dere om noen nettbutikker (evt. butikker i trondheims omr. ) som selger slike? Har funnet et på Hooks, men kunne tenkt meg å sett på flere modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 23. November 2007 Rapporter Share Skrevet 23. November 2007 Jeg kjøpte mitt på H-sport på Leangen for noen år siden.. Er ikke sikker på om de har slike ennå, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meadow Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2008 Jeg selger en sidepull i str cob. Håndlaget og spesialtilpasset, men passer de fleste hester. Man får veldig god kontroll med det, selv har jeg brukt det på min ekstremt stressa traver, og hadde full kontroll, merket han ble litt sterk, men ikke noe problem:) Dette var kun i full galopp og han blir vanligvis sterk der. Han liker nemlig ikke bittet. Null aksept og blir mer stressa av det. Legger ved et bilde, men merk at her bruker jeg ikke pus på hesten, så dum som jeg var. Det MÅ du bruke, rundt 'tauet'. Hesten min fikk et sår, der pels og hud var skrapet av, men det blødde ikke noe særlig så var ikke alvorlig. Likevel er det viktig å bruke det på slik at hesten ikke får vondt:) Hvis du er intr, kan du kontakte meg på [email protected] så kan vi diskutere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar