Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeskolen!


HildeM

Recommended Posts

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar
Oi! På bare 3 min etter at programmet er ferdig har vi greid å lage hele 3 sider.. :imrgreen: Ja, det er helt sikkert fotball. Det er det aaaltid <_<

En side før, en side imens og en side etterpå..

Av og til bare HATER jeg fotball <_< Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal sende en e-post til TV2 til neste gang..?

Blir det noe neste gang?

Skipt det blir 2uker til neste gang, pappa hviste ikke noe, så det er ikke sikkert det er fotball *knis* Selv om dete er mest sansynlig... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe neste gang?

Skipt det blir 2uker til neste gang, pappa hviste ikke noe, så det er ikke sikkert det er fotball *knis* Selv om dete er mest sansynlig... <_<

Lov til å håpe vettu :rolleyes:

Vi på sonen må sørge for MASSE seere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freestyle ser knallgøy ut! Håper det skal være kurs i nærheten her en gang, for da skal vi bli med. Hehe... Forøvrig så var jeg ikke kjempeimponert over deltakerne egentlig. Hehe...

(Men så fikk jeg bare sett siste 30 min, for vi var ute og trente.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig

Haha, på reklamen så måtte eieren dytte han inni :lol:

Gleder meg kjempe mye til neste gang, jeg ler hele tiden når jeg ser på det. :P

Hehe, nei, det var nok ikke eieren, det så unektelig ut som instruktør Per som dytta han inn.

Men altså, ja, jeg vet at vi får se fryktelig lite av alt som skjer siden de må dytte inn noen dager på en time. Men å stemme ut Bambi og eier pga lite utvikling i samspill mellom dem (siden de hadde god kontakt fra start) synes jeg blir helt feil, når en har en mastiff som ikke leer på øyelokket nærmest!

Men seff, HVIS mastiffen skulle plutselig se "lyset", så er det jo klart at det er myyyye mer å hente på det enn hvis Bambi skulle. Dette pga det litt "trege" utgangspunktet til hund og fører..

Men jeg synes fremdeles det blir litt feil, på bakgrunn av hva jeg nå fikk servert i en time på tv'en altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det var nok ikke eieren, det så unektelig ut som instruktør Per som dytta han inn.

Men altså, ja, jeg vet at vi får se fryktelig lite av alt som skjer siden de må dytte inn noen dager på en time. Men å stemme ut Bambi og eier pga lite utvikling i samspill mellom dem (siden de hadde god kontakt fra start) synes jeg blir helt feil, når en har en mastiff som ikke leer på øyelokket nærmest!

Men seff, HVIS mastiffen skulle plutselig se "lyset", så er det jo klart at det er myyyye mer å hente på det enn hvis Bambi skulle. Dette pga det litt "trege" utgangspunktet til hund og fører..

Men jeg synes fremdeles det blir litt feil, på bakgrunn av hva jeg nå fikk servert i en time på tv'en altså.

Åja, jeg så bare et lite glimt av det :lol: Men jeg er enig med deg ang det å stemme ut Ingrid og Bambie pga lite utvikling i samspill mellom den er litt tåpelig når mastiffen ikke har utvikla seg noe mer akuratt. Den gjorde ingenting, greit eieren var flimnk å danse å lage show, men Ingrid jobba jo mye med Bambie, og de fikk noe til.

Nå kan det være jeg har misforstått deg, men svarte på innlegget ditt slik jeg forstod det, tar jeg feil får du bare gi beskjed :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg så bare et lite glimt av det :P Men jeg er enig med deg ang det å stemme ut Ingrid og Bambie pga lite utvikling i samspill mellom den er litt tåpelig når mastiffen ikke har utvikla seg noe mer akuratt. Den gjorde ingenting, greit eieren var flimnk å danse å lage show, men Ingrid jobba jo mye med Bambie, og de fikk noe til.

Nå kan det være jeg har misforstått deg, men svarte på innlegget ditt slik jeg forstod det, tar jeg feil får du bare gi beskjed :lol:

Hehe, neida du forsto meg helt rett! Synes mastiffen har stått rimelig på stedet hvil fra første program.. Så hvis det var utstemmingsgrunnen til dommerne, så syntes jeg det ble feil å sende hjem eier og Bambi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida du forsto meg helt rett! Synes mastiffen har stått rimelig på stedet hvil fra første program.. Så hvis det var utstemmingsgrunnen til dommerne, så syntes jeg det ble feil å sende hjem eier og Bambi :lol:

Det er jeg egentlig enig i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida du forsto meg helt rett! Synes mastiffen har stått rimelig på stedet hvil fra første program.. Så hvis det var utstemmingsgrunnen til dommerne, så syntes jeg det ble feil å sende hjem eier og Bambi :lol:

Ja, da er vi enige :P Men det kan jo også være at Mastiffen lager mere show, jepp, de får meg til å le hele tiden, og de gjør nok det samme med flere. Så siden det er et underholdningsprogram, kan det jo være noe slik som ligger bak..? Det hadde jo vært utrolig urettferdig, men slik er vel showbis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...