Gå til innhold
Hundesonen.no

Eazy dog halsbånd

29a

Recommended Posts

Skrevet

Synes de Eazydog halsbåndene er knallfine!

I januar (altså etter å ha blakket meg på julepresanger :rolleyes: ) tenkte jeg å kjøpe et nytt halsbånd, og kunne tenkt meg disse. Flere her inne ser visst ut til å like dem, og jeg synes de ser gode og myke ut med tanke på pelsen.

Men så lurte jeg på, finnes de i små str? Altså ca 1,5cm bredt og 20-30cm lengde?

Skrevet

Ja ser man det ja, takk ;) men vet du om dem har i camo eller blå? fordi jeg så bare råååsa og lilla der, og det passer ikke til to tøffe gutter :(

• 5 weeks later...
Skrevet
Og Loppa er driiiiiiiiiiiiiitliten.

og hva vil driiiiiiiiiitliten si :) Ønsker meg virkelig et slikt halsbånd (to da), men da i blå eller camo :)

Skrevet
og hva vil driiiiiiiiiitliten si :) Ønsker meg virkelig et slikt halsbånd (to da), men da i blå eller camo :)

hehe, hvor mye veier hundene dine? Loppa er driiit liten som Lill sier ;)

Skrevet
hehe, hvor mye veier hundene dine? Loppa er driiit liten som Lill sier :)

Største er på 2,2 og han lillemannen her er ca 1,9 :) Begge to har kraftig beinbygging, da spes han minste her..

Skrevet
Største er på 2,2 og han lillemannen her er ca 1,9 :) Begge to har kraftig beinbygging, da spes han minste her..

Ok, Loppa veier 1.8 kg.

Bilde av Loppa med halsbåndet:

DSC_0052.jpg

Alle tre med hålsbåndene:

DSC_0020.jpg

Skrevet
Fra nakken til halerota er hun 25cm ca.

24-25 cm høy.

Ja ok, da er hun like lang som han største og 2-3cm høyere...

Minstemann målte jeg nettopp, 23cm lang og 18 cm høy :) trodde han var hvertfall 20cm...

Skrevet
Ja ok, da er hun like lang som han største og 2-3cm høyere...

Minstemann målte jeg nettopp, 23cm lang og 18 cm høy :) trodde han var hvertfall 20cm...

hehe, okai..

Hvor mange cm pleier de å bruke i halsbånd da?

Skrevet
hehe, okai..

Hvor mange cm pleier de å bruke i halsbånd da?

Hehe *frem med målebåndet igjen*

Største bruker 24 sm og minimann bruker 21 cm... Dette var bra, så husker jeg forhåpentligvis dette neste gang jeg skal ha halsbånd :)

Skrevet
Hehe *frem med målebåndet igjen*

Største bruker 24 sm og minimann bruker 21 cm... Dette var bra, så husker jeg forhåpentligvis dette neste gang jeg skal ha halsbånd :)

Hehe, Loppa er ca. 22 cm rundt.. og halsbåndet var 25, men fikk tatt det litt inn og det blei så fint ^_^

Skrevet
Hehe, Loppa er ca. 22 cm rundt.. og halsbåndet var 25, men fikk tatt det litt inn og det blei så fint ^_^

Ja papillon og phalene er vel gjerne litt "spinklere" enn cobby chi... Takk for hjelpen :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...