Gå til innhold
Hundesonen.no

Sunline Felix - Australian Shepherd

Carro92

Recommended Posts

Skrevet

badeglad, men veldig skummelt å bade xD han kan ikke svømme ordentlig ennå, siden han ikke har badet så mye :lol:

CIMG5029.jpg

CIMG5040.jpg

CIMG5045.jpg

Kjefter som bare det på vennina mi sin hund som svømmer som bare det xD

CIMG5048.jpg

CIMG5051.jpg

Hva ler dere av? :)

CIMG5057.jpg

CIMG5060.jpg

CIMG5064.jpg

CIMG5068.jpg

CIMG5073.jpg

CIMG5089.jpg

CIMG5092.jpg

CIMG5094.jpg

CIMG5101.jpg

CIMG5102.jpg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

vi var i frognerparken igår og trente litt på agilitybanen, dette er kjempe gøy syns han :P trente litt triks også :P mamma skulle få lov til å prøve seg for en gangs skyld :P

CIMG5177.jpg

CIMG5178.jpg

CIMG5180.jpg

CIMG5182.jpg

CIMG5185.jpg

CIMG5188.jpg

CIMG5190.jpg

Fange godbit :P

CIMG5193.jpg

CIMG5198.jpg

CIMG5206.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Flere bilder :) kameraten til pappa kom med sin løvehund så Felix fikk en på sin alder å leke med og det var veldig populært :)

CIMG5738.jpg

CIMG5749.jpg

Sjekk utrykket xD

CIMG5767.jpg

CIMG5806.jpg

CIMG5812.jpg

CIMG5815.jpg

Skrevet
Skal du og felix til gjøvik i helga??

Nei desverre, blir langt og dra for bare meg og felix, siden mamma skal i bryllup(skrives sånn?)

Skrevet

Så søt han er. Tror jeg møtte moren din som gikk tur med ham i Maridalen i Mai. Fikk ikke pratet så mye med dem fordi jeg var instruktør på agilitykurs. Han så herlig ut :rolleyes2:

Skrevet
Så søt han er. Tror jeg møtte moren din som gikk tur med ham i Maridalen i Mai. Fikk ikke pratet så mye med dem fordi jeg var instruktør på agilitykurs. Han så herlig ut :rolleyes2:

det kan godt hende, siden jeg har hest i maridalen, så er de ofte ute og går der når jeg rir :wub:

• 3 weeks later...
Skrevet

Noen bilder fra en tur på stranda :wub:

CIMG6501.jpg

CIMG6506.jpg

CIMG6510.jpg

CIMG6511.jpg

CIMG6512.jpg

CIMG6514.jpg

CIMG6523.jpg

CIMG6524.jpg

CIMG6527.jpg

CIMG6529.jpg

CIMG6531.jpg

CIMG6532.jpg

hm..no spennende under vannet tru..

CIMG6534.jpg

æsj! usj! ekkelt! :wub:

CIMG6535.jpg

hm...skal jeg tørre å prøve å undersøke igjen tru..?

CIMG6536.jpg

• 10 months later...
Skrevet

Kanskje på tide med litt nye bilder av god gutten :icon_cry: har ikke fått tatt noen nye, så disse er fra januar/februar :rolleyes2:

IMG_3261.jpg

IMG_3264.jpg

IMG_3273.jpg

IMG_3267.jpg

IMG_3283.jpg

IMG_3568.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvilke hunderaser kan jeg sammenligne med Chodsky Pes? Er de sånn som langhåret og korthåret Collie?
    • Hvis han spiser og drikker som normalt og alt ellers er normalt ville jeg sett det an en dag til, og så evt. tatt en telefon til dyrlegen i morra hvis det ikke endrer seg. Kanskje det bare er for kaldt? Det kan også være urinveisinfeksjon. Men generelt hvis du er usikker på helsespørsmål så er det ofte bedre å ta en telefon til dyrlegen heller enn å spørre på et forum.
    • Hei, første gang inne på hundeforum men trenger virkelig råd. Jeg har nylig fått en tibetansk spaniel valp på 9 mnd. han har vært så frisk og rask, spiser og drikker masse, har både bæsje og tissa og leker som bare det helt siden vi fikk han. Men onsdag morgen så tissa han ikke… nå har det gått et døgn og han har enda ikke tissa😰 hva kan være galt?? 
    • Det endte med at hunden måtte til dyrlegen for den haltet. Jeg ringte dyrlegen, og ba de være obs.  Det viser seg at den har knekt håndledde i frembenet, og prognosen er usikker. Hvordan det er skjedd er også usikkert. 
    • 🐾 Hva du kan gjøre nå 1. Start helt på nytt i bittesmå steg Gå ut av rommet i 1–5 sekunder, kom tilbake før valpen rekker å pipe. Øk tiden sakte. Målet er at valpen aldri kommer over terskelen sin. 2. Tren “alene, men ikke alene” La valpen være bak en grind, i et annet rom, eller på en seng litt unna mens hun fortsatt er hjemme. Dette bygger trygghet uten at valpen føler seg forlatt. 3. Lag et fast “nå skjer det ingenting”-rituale Rolig stemning, tyggeleke, litt kos → så legger hun fra seg valpen og gjør noe annet i huset. Rutiner skaper trygghet. 🧠 IQ-leker som passer for 15 uker •     Snusematte (super for å roe ned og gi mestring) •     Kong med litt valpevennlig fyll (f.eks. våtfôr eller litt leverpostei tynnet ut) •     Enkle aktivitetsleker der valpen må dytte eller løfte en klaff •     Tyggeleker som varer litt (tygging gir ro) Poenget er ikke at leken skal “holde valpen opptatt alene”, men at den skal gi positive assosiasjoner til ro og selvstendighet. 4: du kan også `gni`deg selv inn med noe valpen din kan ligge på  for da vil han føle og lukte at du er i nærheten av deg enda du er borte. 🐶 Når valpen din piper med angan du går ut Det betyr at du har gått for fort frem. Da må man tilbake til nivået der valpen fortsatt er trygg selv om det bare er 2 sekunder. Det er ikke et nederlag, det er helt vanlig. du kan også lage en plass der som er *hjemmet* til valpen din. sånn at du øver når du går ut skal han slappe av der. men husk dette kan gå en stund, det går ann også at valpen din aldri kan være alene heller. alle hunder er forskjellige og ikke like enkel. 💛 Litt oppmuntring Valper er som små barn: noen sover gjennom natten tidlig, andre bruker litt tid. Det betyr ikke at du gjør noe feil det betyr bare at valpen din trenger litt mer støtte akkurat nå. Hvis du vil prate mer, få flere tips eller bare ha litt støtte underveis, kan du gjerne ta kontakt med meg på Instagram. nordicquietland 🐶
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...